You are here討論區 / 6 個月以後寶寶 / 請問泵奶時間

免費索取 育嬰手冊

請問泵奶時間


Moneymum
Moneymum 的照片
Member: 1958
Joined: 2011-02-21
列印版本列印版本

我係PTM只返下午工, 阿仔9個月今日開始轉2固, 每日3-4餐奶只有2:30下午茶1餐用樽, 基本上差不多全埋身. 食奶時間如下:

5:30 埋身一邊
8:30 埋身另一邊
10:00 泵清兩邊
11:30 食固體
2:30 返工泵清兩邊
3:30 水果
6:00 埋身兩邊 --> 轉固體
9:30 埋身兩邊訓教
12:00 泵清訓教

前排試減朝早10:00泵清, 點知奶量跌1-2安, 我想埋身同泵奶時間都跟阿b食奶時間,但發現唔得, 咁我咪要keep住泵到斷奶為止? 全埋身的媽媽又無問題仲可以餵到2歲3歲. 而家轉2固更加唔知點泵好, 2:30食完至9:30隔7hr,請指教 official zlibrary domain z-lib . Find free books

Vicky Tsang
輔導員
Vicky Tsang 的照片
Member: 4918
Joined: 2014-03-17
Bb開始大我地奶量減少係正常,埋身媽媽奶量會自動因應bb所

Bb開始大我地奶量減少係正常,埋身媽媽奶量會自動因應bb所需而調節,通常都係佢啜先做。有泵奶想減少奶量要慢慢減,每次減少泵出黎嘅量約20ml,維持幾日再減,到得番20-30ml就唔泵。咁做可以等身體慢慢調節,冇咁易塞又唔會一收收得太多。
其實如果bb淨係下午茶飲泵奶你公司泵一次已經夠,早晚2次泵奶都可以慢慢減。

母乳專訊派發地點

Vicky

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?