You are here討論區 / 3 - 5 個月寶寶 / 3個月bb 啜上癮

免費索取 育嬰手冊

3個月bb 啜上癮


pinky0912
pinky0912 的照片
Member: 5125
Joined: 2014-07-14
列印版本列印版本

我的寶寶3個月大! 一直都是吃母乳! 基本上全埋身!
由1個月起晚晚都要啜住瞓! 明明已經啜到瞓左! 但一放落床就眼仔碌碌!
早排夜晚都仲可以瞓到2-3個鐘! 近呢幾晚餐與餐之間成日醒, 醒左就撐手撐腳要食手! 比佢啜幾分鐘又瞓返! 1個鐘唔夠又醒! 重覆又重覆!!
唔比佢啜手佢就扭黎扭去! 個咀係咁啜, 個頭係咁撞去隻手到! 無論咩掂到個咀都衝埋去!! 好似染左毒癮咁!
我好苦惱!! 究竟我應該比佢食撫奶咀定繼續比人肉奶咀佢? (我一直都無比安撫奶咀佢, 因為唔想佢習慣左) 我試過由佢食手, 但係佢啜幾下大約1分鐘到就會甩口之後又喊!! 請問有無媽媽試過咁既情況可以請教下?? 謝謝!!!

Vicky Tsang
輔導員
Vicky Tsang 的照片
Member: 4918
Joined: 2014-03-17
PINKY你好, BB含住乳頭入睡,醒左佢發現唔見左媽媽要

PINKY你好,
BB含住乳頭入睡,醒左佢發現唔見左媽媽要啜番好正常。而且原本抱住突然放低佢佢係會醒下望下咩事。你可以試下佢就快訓著時申隻手指入佢個咀幫佢甩出黎,一路同佢講"食飽飽,訓教喇",初初可能佢會喊要啜番,要試多幾次佢先知原來食飽就要甩咀。另外試下訓起度餵,餵到佢就訓著就甩咀等佢自己訓(初初可能要拍下佢),等佢訓霖D先搬佢落BB床。
最近先食密左有可能係佢進入猛長期所以需要嘅奶多左。佢啜手啜一陣又喊即係佢唔係需要吸啜,佢真係需要奶。如果你太辛苦可以試下同佢訓一張床,但佢要訓得高過你同埋唔可以蓋同一張被。
加油!

母乳專訊派發地點

Vicky

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?