You are here討論區 / 3 - 5 個月寶寶 / 三個半月厭奶??

免費索取 育嬰手冊

三個半月厭奶??


cheungsky
cheungsky 的照片
Member: 5074
Joined: 2014-06-21
列印版本列印版本

囡囡仲有六日就四個月,一直係全埋身餵得好好,三個鐘一次,片片很重,便便隔日一次。直至兩星期前,開始唔願食,就算三個幾鐘都唔想食,抱佢埋身吮兩三下就周圍望或同我笑(已入房餵)。其實本來唔太擔心,因為我全職揍佢,係feed on demand,但係有個問題唔知係咪每次飲少少,飲得前奶多,每一小時就有便便,每次便便就喊換片,每條片係有小便但唔重,patpat 都有點紅。有好多疑問:
1。全埋身本來唔駛揼,現在佢飲咁少奶量會否下跌?是不是到佢正常飲奶時會adjust返?(本身不是太多奶,剛好足夠,很少噴奶,坐月時揼兩邊最多三安唔多)
2。便便情況擔心嗎?
3。好像昨晚哭鬧了一陣埋身吮幾下睡了,怎樣迫都唔吮,直接睡到佢想飲才抱埋身,擔心餓壞或唔夠水份嗎?
4。有時話6個月前不用補水,有時姑娘又話比啲水佢,現在情況需補水嗎?
5。是不是厭奶?大約幾耐才渡過?
謝謝

cheungsky
cheungsky 的照片
Member: 5074
Joined: 2014-06-21
明白晒,謝謝

明白晒,謝謝

Vicky Tsang
輔導員
Vicky Tsang 的照片
Member: 4918
Joined: 2014-03-17
你好, 好多時BB到3-4個月都會有咁嘅情況,因為BB頭1

你好,
好多時BB到3-4個月都會有咁嘅情況,因為BB頭1、2個月增重要好快,所以需要較多奶,通常3-4個月開始佢地唔使再增重咁多所以唔需要食咁多奶。
而且3-4個月BB對外界開始有興趣,會好八卦周圍望、掛住玩。你可姒放心,如果佢有需要佢就會搵你食奶。
1)全埋身你唔使擔心,奶量會根據BB食量而調節,如果佢第時食番多就會多番奶。
2)便便情況係飲得前奶多,你唔使太擔心,你全埋身奶量調節好做番少D奶情況就會改善
3)佢有需要會搵你,唔使擔心
4)唔需要俾水,人奶有足夠水份比BB
5)其實係佢唔需要咁多奶,幾耐好難講
通常BB眼訓吸啜意慾會大D,你可以盡量佢想訓時埋身。

母乳專訊派發地點

Vicky

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?