You are here討論區 / 早產及0 - 2 個月寶寶 / 懷疑乳腺塞

免費索取 育嬰手冊

懷疑乳腺塞


Gladys mama
Gladys mama 的照片
Member: 4949
Joined: 2014-04-06
列印版本列印版本

有以下問題:
-囝囝10星期大,一日食4-5餐,每次食5-6安奶,3餐人奶,1-2餐奶粉,中午奶奶會定時隔4小時餵佢,晩上我會等囝囝喊先餵,咁呢餐可能會隔5-6個鐘,(有時變左係最尾個餐(12點左右),食左囝囝會玩成個幾鐘先瞓著,有時會一覺瞓到第二朝8,9點先再食。請問咁樣做正常嗎? 囝囝食奶餐數會唔會少左d? 我見佢又冇特別喊要食,只係有時自己食手,但我會比奶咀佢啜。咁做ok嗎?
-另外,我返工前會泵1次,返工期間會泵2-3次,晩上埋身1次,尋晚發覺乳暈位置痛痛地,摸下發現有一粒硬硬地,痛既,請問係咪乳腺塞左? 如果係,請問要點做?

Vicky Tsang
輔導員
Vicky Tsang 的照片
Member: 4918
Joined: 2014-03-17
Mynatalie你好 有時我地未必真係奶量少左,可能係因

Mynatalie你好
有時我地未必真係奶量少左,可能係因為壓力等問題令出奶效果冇咁好,你可以試下自己刺激噴奶反射,詳細可以參考。Q31. 上班時要擠奶,如何提高噴奶反射?

母乳專訊派發地點

Vicky

mynatalie
mynatalie 的照片
Member: 5035
Joined: 2014-05-30
我有個好大既問題, 我本身揼完奶之後兩個鐘之後會谷奶,

我有個好大既問題, 我本身揼完奶之後兩個鐘之後會谷奶, 但每次揼奶都唔多(最多個次兩邊加埋都係的3安).

呢兩個星期放完產假要返工, 第一個返工既星期就KEEP每日可以揼到7~8安, 朝早起身可以揼到3安, LUNCH TIME可以揼到2安, 之後返屋企揼到2安, 臨訓就揼到1安.

但係第二個星期突然變少(每日兩邊加埋差不多100ML), 早上起身只揼到30ML咋, 點解會咁既?

Vicky Tsang
輔導員
Vicky Tsang 的照片
Member: 4918
Joined: 2014-03-17
你好,無論bb食奶定睡眠其實冇話一定點先係正常,因為每個b

你好,無論bb食奶定睡眠其實冇話一定點先係正常,因為每個bb都唔同。如果你唔想佢太夜瞓,你可以試下早少少俾佢埋身,然後放佢起床仔、熄燈,等佢自己瞓教。
“食手”除左有機會係肚餓,仲係佢探索緊身體,而且bb正進入口腔探索期,佢地咩都會放入口探索下,係正常發展一部份。
比奶咀係媽媽個人選擇,但奶咀滿足左bb吸啜需要,佢會啜少左媽媽,呢個係部份媽媽奶量不足嘅原因之一。
硬硬地位置你試下埋身/泵奶前用手指按下佢,埋身盡量bb下巴對住塞嘅位置。泵奶就盡量泵完再用手擠(針對硬塊位置。

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?