You are here討論區 / 早產及0 - 2 個月寶寶 / 如果bb頭幾日入加護病房(威院), 點安排餵母乳好?

免費索取 育嬰手冊

如果bb頭幾日入加護病房(威院), 點安排餵母乳好?


embrace
embrace 的照片
Member: 5017
Joined: 2014-05-20
列印版本列印版本

如果bb頭幾日入加護病房(威院), 係咪同姑娘講餵母乳就可以安排到? 好似有探b時間限? 半夜可以餵嗎?

其實我有b 鏈菌, 上胎bb微燒住左7日加護病房, 當時無堅持餵人奶, 出院後只係半人奶(好慚愧喔!)

我今次睇返醫院資料, 就算bb出世完全無事, 都會入加護48小時。

我應該點安排? (早d諗定, 到時吾洗慌失失:p)

Vicky Tsang
輔導員
Vicky Tsang 的照片
Member: 4918
Joined: 2014-03-17
你好,萬一要同bb分開,你應該每日有兩個時間探病,如果bb

你好,萬一要同bb分開,你應該每日有兩個時間探病,如果bb情況許可,盡量探佢時埋身。你其他時間就2-3個鐘手擠/泵一次。你可以預先問兒科病房借奶樽帶奶俾bb。詳細你可以到時問姑娘。
放心,頭幾日母嬰分離好常見,只要你有定時擠好保持奶量,你仍然可以以母乳餵哺。我同仔仔都分開左5日,佢而家26個月大喇,仲食緊母乳。

母乳專訊派發地點

Vicky

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?