You are here討論區 / 早產及0 - 2 個月寶寶 / 餵奶擠奶問題

免費索取 育嬰手冊

餵奶擠奶問題


teizbaby
teizbaby 的照片
Member: 4937
Joined: 2014-03-31
列印版本列印版本

我bb 6週大~

問題1) BB遲d 大個會越飲越多,我每日已經埋身10~12餐包括夜晚,都只係剛剛夠食,我怕到時追唔到,點樣可以再多奶d? (魚湯已經日日飲)

問題2) 右邊奶量較多,最多五條奶柱,bb成日濁親喊晒好辛苦,但其實我奶量唔多,一次兩安左右,想有多d 奶,我咁諗係咪唔岩?好矛盾

問題3) bb飲少奶果邊時我會擔心佢唔夠飲,但通常佢啜20分鐘倒會甩咀訓覺,而唔係含住訓覺,咁其實仲使唔使搞醒佢?(咁樣一日食10~12餐)

問題4) 有時我想增加奶量,bb食完左邊訓得著,我就想擠埋右邊出黎,但有時bb唔夠食突然喊醒, 變左我果頭擠完轉個頭又奶樽餵,我其實應該點做好?

問題5) 因為餵人奶按需要而餵,食得咁密點樣幫bb戒夜奶?幾時可以幫佢定時間表食奶?

Vicky Tsang
輔導員
Vicky Tsang 的照片
Member: 4918
Joined: 2014-03-17
你好, 媽媽你唔使咁擔心,我睇你嘅問題你覺得自己奶量唔夠,

你好,
媽媽你唔使咁擔心,我睇你嘅問題你覺得自己奶量唔夠,點解你咁覺得?(bb增磅唔理想?濕片唔夠?)我睇你提供嘅資料其實你係夠奶架!
1)全埋身身體會自己調節奶量,佢食幾多就做幾多,好少會有全埋身媽媽有奶量唔夠嘅問題(通常都係佢地“以為”自己唔夠)。佢而家食得密係因為個胃細同埋要幫你建立奶量,佢愈大個胃大d每次可以飲多d奶就可以隔耐d先食。
2)1-2安你指泵出黎?唔好用泵去“睇”自己有幾多奶,泵刺激遠遠比唔上bb吸啜,如果bb吸啜正確,埋身嘅奶量會多過泵好多。
濁親問題係你d奶出得快,佢吞唔切,你可以餵果邊時瞓起度側餵/挨後個人(半瞓)餵,咁d奶會出得慢d。
3)甩咀瞓即係食飽喇,其實滿左月食20分鐘好夠架喇。唔需要整醒佢。
4)如果你唔需要儲奶返工,全埋身就夠喇,唔需要泵。如果要儲奶返工用,你可以食一邊泵一邊,就算泵左bb埋身都可以刺激到乳房即刻做奶。如果真係bb啜極都唔夠就先補泵奶俾佢。
5)人奶係按需而哺,所以唔應該由大人決定幾時戒夜奶、幾時要食奶。食唔食同幾時食係由bb決定,佢先知自己需唔需要夜奶、幾時要食奶、要食幾多奶。

母乳專訊派發地點

Vicky

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?