You are here討論區 / 早產及0 - 2 個月寶寶 / bb 一放落床就喊, 點算??

免費索取 育嬰手冊

bb 一放落床就喊, 點算??


gigi9804
gigi9804 的照片
Member: 4929
Joined: 2014-03-22
列印版本列印版本

我是全人奶, bb已出世38日,由第一日開始已經不肯自己訓,晚晚一放落床就喊,就算訓最多都是訓一個鐘就喊, 已經鍡奶+換片,抱到佢訓著才放落床,但不久就喊
我試過將他放在我心口訓, 他可以訓到2-3小時不喊,我知這個做法很不安全, 因為我太攰, 我怕我訓左會整到他, 但沒有其他辦法, 我已經個多月未試過訓多過三個鐘, 己經幫bb搓雞蛋去肚風, 但依然喊, 請問bb是否有問題?

另外, 我這幾天突然流血, 我以為是經期來, 但上網睇人奶媽多數3-6個月才來經, 我現在只是一個月就來, 是否不正常??因為我子宮是有瘤的

Vicky Tsang
輔導員
Vicky Tsang 的照片
Member: 4918
Joined: 2014-03-17
你好, Bb有咁嘅情況似係冇安全感想痴住你,你可以試下同佢

你好,
Bb有咁嘅情況似係冇安全感想痴住你,你可以試下同佢建立一定規律,每次瞓教前做同一系列嘅野,eg,餵奶、唱歌、瞓教。一段時間之後你做呢d野佢就知要瞓教。
同埋最好餵完奶就俾佢瞓,因此飲完奶係最舒服最易瞓唔着。如果餵完先換片有時會整醒佢。盡量唔好抱到佢瞓着先放落床,因此佢瞓着時起你懷抱,醒左唔係會驚。試下放起床拍下佢唱下歌等佢瞓,半夜醒就試下拍下佢先,安撫唔到佢知餵奶。

母乳專訊派發地點

Vicky

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?