You are here討論區 / 6 個月以後寶寶 / 7個月人奶B便祕

免費索取 育嬰手冊

7個月人奶B便祕


sharonchu
sharonchu 的照片
Member: 4909
Joined: 2014-03-13
列印版本列印版本

我BB而家7個幾月,出世到5個幾月淨係飲人奶時啲便便好靚,到5個幾月開始食米糊,便便依然好正常。不過6個幾月開始食粥仔就開始便秘,而家三日一次,每次佢都谷到面仔紅哂,便便系一粒粒硬的,有時仲有血。
佢差不多7個月開始每日食2餐粥,每餐有菜有肉,大概一碗到。我試過煲希D粥,平時又有比木瓜、蕉同蘋果佢食,佢全部都肯食。另外日間會飲450ml人奶,加晚上至第二朝大概3-4次埋身餵的人奶。
佢唔太鐘意飲水,之前試過用蘋果煲水比佢飲,佢就幾鐘意,每日都飲到100ml左右。
我估計佢係唔夠水份,於是呢2日開始只於中午餵一歺粥,將晚上果歺減去,改為人奶,希望佢吸收多D水份,可惜冇改善,便便依然得幾粒硬的。平均三日先有一次。
我希望可以用天然方法幫佢,所以一直冇帶佢去睇醫生,不過佢便祕已經2個星期,試過不同方法都冇改善,再唔得都要带佢睇。 哭泣 見佢每次便便都喊好心痛。不過其餘時間佢係活躍的,唔似唔舒服。
各位有何高見?

sharonchu
sharonchu 的照片
Member: 4909
Joined: 2014-03-13
多謝大家的意見!結果我比佢試西梅汁,頭1、2日溝水比佢飲,

多謝大家的意見!結果我比佢試西梅汁,頭1、2日溝水比佢飲,佢唔飲,唔溝水就飲,比佢激死!不過今晚佢痾咗一大pat便便!超開心!
蘋果食咗會令便祕更嚴重的講法我聽過,因為纖維太多會更難消化。但認為蘋果能舒緩BB便祕的人又好多。我個B在便祕期間有食蘋果,今晚去到一大pat便便的日頭又有食蘋果。我覺得分別不大,不過可以一試,反正水果都有益,而且都應該比不同水果佢試。
蘋果水佢飲了2日已經唔鍾意飲,下次試下雪梨同紅蘿蔔水先!

icedlemonade
icedlemonade 的照片
Member: 67
Joined: 2008-10-02
我大仔當年都係便秘得好嚴重。 你 BB

我大仔當年都係便秘得好嚴重。

你 BB 鐘意飲蘋果水,不妨煲下雪梨水、紅蘿蔔水,試下多D口味。

蘋果,有D人話會令便秘惡化,又有人話通便,我唔肯定。

食「連核食」既生果,有助大便,例如 香蕉、火龍果、奇異果……

Vicky Tsang
輔導員
Vicky Tsang 的照片
Member: 4918
Joined: 2014-03-17
你好, Bb唔鐘意飲水媽媽真係頭痛,佢主要應該係飲得少水所

你好,
Bb唔鐘意飲水媽媽真係頭痛,佢主要應該係飲得少水所以便秘。你可以試下用針筒、匙、學習杯俾水佢飲,有d bb埋開身唔鐘意用奶樽飲水,我個仔都係,初初用奶樽餵水佢完全唔飲,俾飲管杯佢啜得好開心。

母乳專訊派發地點

Vicky

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?