You are here討論區 / 早產及0 - 2 個月寶寶 / 埋身餵反而餵到有啲沮喪

免費索取 育嬰手冊

埋身餵反而餵到有啲沮喪


Camilla LIU
Camilla LIU 的照片
Member: 4749
Joined: 2013-12-14
列印版本列印版本

唔知點解我埋身餵阿b, 每次都係佢自己停口我先收工,有時覺得佢未食夠我仲會餵晒兩邊,離口個吓明明見佢個樣好滿足,但次次都最多頂個令兩個鐘又喊食下一餐。
反而有時畀5oz pump奶阿b食,仲可以頂3~4個鐘。why why why?
已經去過健康院畀姑娘睇,佢仲話阿b食得叻,姿勢個啲都無問題,亦都確保佢每日有6塊以上濕片,增磅理想,所以我深信阿b唔係唔夠飽,我亦唔係無奶畀佢飲!
同埋我聽屋企人講,我有時埋身餵完佢之後自己出街,留底阿b係屋企,佢見我唔到個餐佢又頂到3~4個鐘喎,我係屋企個時就一定頂唔到咁耐,搞到我自己都無時間休息咁滯,咁其實阿b係咪只係扭我呢?如果佢咁扭,我畀唔畀佢食好呢?唔畀佢食係咁喊都唔係辦法,好苦惱!

nikitac
nikitac 的照片
Member: 4
Joined: 2008-03-13
Camilla LIU您好! BB

Camilla LIU您好!

BB 需要吸吮的原因有三個:

1. 肚餓
2. 解渴
3. 需要心理安慰

雖然不清楚BB 哭的原因,但無論甚麼原因,餵奶都是個最佳的解決方法。換一個角度想,因為BB 要快高長大,所以才需要密密食奶,這樣餵奶即使有多辛苦,也是值得的。

希望幫到你。

母乳專訊派發地點

Lilypie Kids Birthday tickers

哺乳圍巾,送禮自用皆宜,所有收益撥捐推廣母乳,歡迎選購。

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?