You are here討論區 / 早產及0 - 2 個月寶寶 / 急: 乳腺炎高燒不退

免費索取 育嬰手冊

急: 乳腺炎高燒不退


Camilla LIU
Camilla LIU 的照片
Member: 4749
Joined: 2013-12-14
列印版本列印版本

哭泣 阿b38日人仔,全母乳餵哺,埋身及樽餵各半。前兩日開始發燒104度,右邊胸部疼痛,即時去睇醫生,診斷為乳腺炎,開咗panadol同抗生素,食咗葯之後,尋日退到99度,有埋身再餵阿b食右邊乳房,晚上就正常繼續泵奶,點知發現右邊除咗吸出奶水之外,仲有好少量(一舊仔)好似鼻涕狀嘅黏液係乳頭位置,今早再泵奶,亦有同樣情況,而且又再燒返上103度!

想請問我使唔使再睇醫生(啲抗生素未食晒)?
同埋右邊乳房泵出嚟嘅奶要唔要得?因為期間我有畀阿b吮過右邊乳房,好擔心阿b唔知會唔會吮咗啲膿液入肚,影響到佢!

因為今日星期六,再睇都係去返屋企附件啲私家醫生!

nikitac
nikitac 的照片
Member: 4
Joined: 2008-03-13
Camilla

Camilla LIU您好!

聽你咁講,那些黏液可是是膿,那一邊唔好餵奶,但可泵奶keep 奶量和等佢唔好塞,泵出來的奶唔好要。留意下食晒藥病情有無改善,未好番就再睇多次醫生,另外有以下事項要留意:

盡快往醫生處檢查(最好是對餵母乳支持及有認識的),看看要否服用抗生素及止痛藥(有關可否吃藥及影響,可參考Q22)
一般情況下,是可以繼續餵哺的。如停止餵哺可能令媽媽因缺乏嬰兒的吸啜而影響奶量,及乳汁無法排出,或會令病情惡化。
如乳腺炎的情況嚴重,如母乳中有膿,便停止餵那邊乳房,停餵期間,必須將母乳擠出(用手或擠奶器),以保持奶量及乳腺暢通。
每次均先餵正常那邊乳房,令有乳腺炎那乳房有噴奶反射才開始餵哺。
令有乳腺炎那邊的乳房出現噴奶反射時才開始餵哺。
盡量擠清(用手或擠泵器)有乳腺炎那邊的乳房,令乳腺暢通。
必須卧床休息,可在床上餵哺嬰兒。其他的家務及照料嬰兒的工作由家人協助。
可熱敷以舒緩痛楚及幫助出奶,亦可按摩乳房。
飲用大量水份。
配戴合身(不可太緊)的胸圍。

有問題記得打比醫生問下或打去健康院問。希望幫到你。

母乳專訊派發地點

Lilypie Kids Birthday tickers

哺乳圍巾,送禮自用皆宜,所有收益撥捐推廣母乳,歡迎選購。

Camilla LIU
Camilla LIU 的照片
Member: 4749
Joined: 2013-12-14
黃昏又退返落99度,不過右邊乳房仲係好啲實,按唔鬆,如果星

黃昏又退返落99度,不過右邊乳房仲係好啲實,按唔鬆,如果星期一先walk in去母嬰健康院睇會唔會太遲?

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?