You are here討論區 / 早產及0 - 2 個月寶寶 / 人奶加奶粉混合餵問題

免費索取 育嬰手冊

人奶加奶粉混合餵問題


minmincat
minmincat 的照片
Member: 4715
Joined: 2013-11-18
列印版本列印版本

BB現在已經24日大了,由出世到現在我已經好努力一有機會就埋身餵或泵奶。之前因為黃疸問題入過醫院照燈,醫生話佢食得唔夠,加上我哋想bb去黃去得快d,所以決定用人奶(埋身或用奶樽餵)加2-3安奶粉呢個方式來餵bb。
現在bb已經去黃,我想用全人奶來餵bb,但最近發覺就算我埋身餵(有時餵一邊都吸啜咗20-30分鐘,有時兩邊一齊餵都一個鐘,好視乎bb心情),bb都好似唔夠飽,唔夠就餵埋另一邊,但佢又好唔耐煩又扭計,好難先再啜,但冇幾耐又唔願食,最後都係再補3-4安奶粉畀佢。結果佢就飲,而且飲完就冇發脾氣,因為終於食飽,但我就好沮喪。 我自知奶量唔算多,但只要bb埋身吸啜得多就會刺激乳房增加奶量,但好可惜bb好似嫌棄我,就算埋身次數多都唔夠佢飲,最後都要補奶粉。曾經試過用杯仔餵奶粉,因為諗過佢可能有些乳頭混亂感,有一段時間食得ok,但之後又差咗最後都用番奶樽。
我現在開始覺得個人有d崩潰,好煩惱又身心疲倦,唔知應該點餵bb先好,好想全人奶,但bb又配合唔到。如果選擇人奶加奶粉咁餵,又覺得再餵人奶就冇意思,因為一來辛苦,二來自覺全人奶的bb身體發育會好過混合餵,所以好想放棄。究竟我應該點做先好?

minmincat
minmincat 的照片
Member: 4715
Joined: 2013-11-18
好多謝你的意見,我會繼續努力。

好多謝你的意見,我會繼續努力。

nikitac
nikitac 的照片
Member: 4
Joined: 2008-03-13
minmincat您好! 如果BB有足夠的大小便及濕片次數

minmincat您好!

如果BB有足夠的大小便及濕片次數及增重紀錄理想,是不需要補奶粉的。

不如讓我講講醫學上甚麼情況之下BB需要補奶粉:

1.BB出世後三星期仍未追回出生體重;
2. BB的排出近乎黑色,而且堅硬的大便;
3. 經檢查過BB吸吮乳房的姿勢,媽媽的確沒有奶水出

要掌握BB有沒有食到足夠的奶,即是要知道input有幾多,可以從output 知道,我們會從初生BB的大小便次數來知道BB食了幾多落肚,一日能換5-6塊很濕的尿片,已證明BB食到足夠的奶。

補奶粉會產生其他問題,例如奶粉要用奶樽去餵,BB輕易地食到奶,會好易食過量,如果媽媽餵完母乳再補奶粉發現BB食了唔少奶粉,會很易信心動搖。

其次,初生BB吸吮乳房技巧未成熟,過早使用奶樽會影響BB吸吮乳房,令BB有乳頭混淆,唔願意吸吮乳房,BB吸到媽媽的乳房而哭,會令媽媽倍感挫敗。

而BB 喊係為咩原因,有很多時BB 會為過熱、過冷、悶、扭眼瞓,因為唔識表達,會用喊來發聲。先用抱抱來安撫BB 情緒,過了十來分鐘還是大哭不止才餵人奶吧。

希望幫到你。 心

母乳專訊派發地點

Lilypie Kids Birthday tickers

哺乳圍巾,送禮自用皆宜,所有收益撥捐推廣母乳,歡迎選購。

minmincat
minmincat 的照片
Member: 4715
Joined: 2013-11-18
多謝你的回應。

多謝你的回應。 其實我都有等bb食完一邊,自動離乳後,再睇下佢仲有冇嘴郁郁或未滿足的樣子,先再畀埋另一邊佢食。 而每次見佢埋身吸啜都會係佢嘴邊見到d奶水係嘴角或者啜完後嘴仔都係濕濕地,呢個情況應該係bb食到奶。
但係有時bb食完兩邊自動離乳後,唔夠幾分鐘佢又喊,好似未食飽咁,之後我就再用奶樽餵母乳或奶粉(大概2-3安)佢食,佢先至有滿足食飽的樣子,而且變得安靜,仲開始昏昏入睡。 如果呢個情況,係唔係證明我唔夠奶畀bb呢?又或者應該一見佢喊又扭,就再埋身餵多次呢?因為好多時再埋身餵係有d困難,因為bb會發脾氣唔肯再啜我個nipple,可能要扭一陣先肯再啜。

nikitac
nikitac 的照片
Member: 4
Joined: 2008-03-13
minmincat您好! BB已沒有黃的問題,太好了!接下

minmincat您好!

BB已沒有黃的問題,太好了!接下來也沒有太多事需要擔心。而你的情況是很常見的初生BB 問題,建議方法給下:

每次餵奶先餵一邊,每次餵一邊至BB 自動停食或自動離口,然後再餵另一邊,如果BB 唔食,就代表BB 已食飽,無需再補奶粉。

而究竟我們是如何知道BB 有沒有食到足夠的奶呢?通過觀察BB 的大小便次數,從「output」便可知道「input」夠不夠,詳情請看:如何知道嬰兒是否吃飽?

另外,BB 的食奶嘴形和媽媽的餵奶姿勢亦會影響到BB 能否食到奶,詳情的解釋請看我的餵奶姿勢是否正確?姿態講解。

如果唔清楚的話,打電話到屋企附近的健康院預約母乳咨詢,姑娘會教你餵母乳的方法。

希望幫到你!

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?