You are here討論區 / 早產及0 - 2 個月寶寶 / 要餵得好密,但時間又短,點算好?

免費索取 育嬰手冊

要餵得好密,但時間又短,點算好?


Jenny Tsang
Jenny Tsang 的照片
Member: 4475
Joined: 2013-07-27
列印版本列印版本

今日BB才第7天,但比起前幾日BB喊住要餵既次數密左好多,好多時一個鐘就要餵,但當埋身餵既時候可能食得10-15分鐘就訓著,又叫唔醒佢再食。變左一日食成14餐。

請問咁樣正常嗎? 我係咪真係唔夠奶所以佢餐餐都食唔飽,所以先會咁樣食法? 請問有咩方法解決? 定係應該好似其他人咁講一餓就要餵? 唔好計餵幾多餐幾耐,總之佢想食就餵? 吓?

Jenny Tsang
Jenny Tsang 的照片
Member: 4475
Joined: 2013-07-27
尿片的數量已達標~ 明天會返健康院檢查,

尿片的數量已達標~ 明天會返健康院檢查, 就知道哩個星期有冇重到啦~

我本來都係怕佢只食15分鐘會唔夠飽~ 而家都少食到半個鐘, 間唔中一次半次, 再唔係就食一陣就訓著, 跟住扭計又再食一次咁 不肯定

我都有pump過架, 現在13天~ 如果一邊pump到80-100ml會不會太少? 我是否應該每餐餵完都照pump清? 見到有d媽咪會咁做, 但唔知點解, 需要嗎?

請問寶寶如果半夜真係唔肯醒來食奶, 會有很大問題嗎? 13日人仔, 訓5個鐘都唔肯起身食奶=.=" 我唔係想佢咁快就俾我訓天光架, 但叫極佢都唔醒, 換片除衫仔咩都試過...我怕太耐唔餵佢會餓親呀!

Carol_Wu
義工
Carol_Wu 的照片
Member: 3389
Joined: 2012-07-22
媽媽你好, 對初生嬰兒來說,每1-2小時餵一次是正常的。初

媽媽你好,

對初生嬰兒來說,每1-2小時餵一次是正常的。初生的嬰兒會用較長時間吸吮母乳,嬰兒每餐需要吃不少於15-30分鐘 (不斷吞嚥的吸吮而非含著乳房睡覺)。如果BB吃奶的時候很快睡著,媽媽可留意BB是否穿得太多,太溫暖的話會很快睡著,媽媽可試BB吃奶時著少些衫。
媽媽想知嬰兒吃母乳是否足夠,可觀察嬰兒吸吮時,有沒有停頓及吞嚥的動作(可留意耳下的腮骨),還有是否有5-6塊很濕的尿片。
母乳是按需要而餵哺,因不同的嬰兒有不同的需要,所以嬰兒餓了就埋身餵。因應多求多供的原則,讓嬰兒多吸吮,奶量自然多。

哺乳媽媽應保持心情愉快,多休息,吸收足夠水份。加油! 哈哈大笑

athenapschiu
athenapschiu 的照片
Member: 4480
Joined: 2013-07-29
首先你點肯定佢係肚餓先?其實bb濕片/

首先你點肯定佢係肚餓先?其實bb濕片/ 眼瞓都可能會喊架喎﹗不過其實 14次...都唔算好誇張。其實你可以做一個小測試,你可以搵一餐 pump奶,睇下有幾多,起碼你知佢食咗幾多,同埋佢食完之後幾耐先會要再食奶。

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?