You are here討論區 / 早產及0 - 2 個月寶寶 / pumb 奶及餵奶5問

免費索取 育嬰手冊

pumb 奶及餵奶5問


joycehk
joycehk 的照片
Member: 4095
Joined: 2013-01-08
列印版本列印版本

我的BB依家20日, 出世頭幾日一直都係餵母乳的,之後個乳頭損左同埋乳房太硬所以醫院D人叫的停兩日加補奶粉(因為體重跌左8%同冇d黃疸)。
果時用PUMB可以PUMB到大約30-45ML(兩邊加埋),之後我終於解決左太硬的問題,依幾日一直都埋身餵返,但都有補一兩餐奶粉(飲完人奶後佢仲係咁咀郁郁加喊),但其實佢吐出我的乳頭時我用手可以擠出奶的,仲係一度噴出,再用手擠多兩下就冇奶出了

問題:
1. 幾時先要換第二邊俾佢飲?佢飲奶飲好耐,一邊可以keep住間住間住吸成40分鐘都唔收,但最終停左係度而唔係吐出,而吐出時我用手可以擠出奶的,我係咪應該換另一邊呢?

2. 有時明明飲左成個鐘一定飽,佢都係咁咀郁郁加喊,洗唔洗繼續俾佢飲

3. 點解依家我無論用手定PUMB都擠唔出奶, 未俾bb飲都係擠唔出, 兩邊加埋冇10ml...我已盡量放鬆(留意:吐出時擠一度噴出,再用手擠多兩下就冇奶出了)

4. 如果我真係可以只飲一邊就夠,係咪要在同一餐擠清另一邊?

5. 每次俾bb飲之前我的乳房都係有硬塊,飲時一定要邊飲邊按下果d硬塊先清到,係咪正常?

麻煩各位救救我!

joycehk
joycehk 的照片
Member: 4095
Joined: 2013-01-08
Hi Nikitac, 感謝你的回覆~

Hi Nikitac,

感謝你的回覆~ 我今日去左睇婦科,醫生幫我按鬆返D乳腺了...自己按得太細力,依家問題大致解決^^向全母乳進發~~

nikitac
nikitac 的照片
Member: 4
Joined: 2008-03-13
joycehk您好! 初生BB

joycehk您好!

初生BB 特別愛睡覺,父母往往要用盡方法去令BB 清醒,想BB 清醒食奶,首先要BB 食奶時保持清醒,方法很簡單,食奶時不要穿那麼多衣服,只穿內衣和尿片,在媽媽的懷內不會著涼的。因為食奶時穿衣服太多,加上媽媽的體溫和心跳聲,這些都是最佳的催眠效果,少穿衣服會令BB 無咁易睡著覺。

初生BB 亦特別爛瞓,需要父母叫醒BB 起身食奶,方法:幫BB 洗洗面、換尿片、"R" 手掌或腳板、搓面豬"dum"、打圓圈搓背脊。

而BB 食到睡著覺時,你可以擠奶灌醒BB,等佢食好d,方法請參考: http://www.breastfeeding.org.hk/post/1471

1. 當吸吮開始放慢,留意腮骨的吞口水也越來越少,可以用手指尾勾開BB 個口,餵另一邊比BB 睇下佢食唔食。

2. BB 喊唔一定係肚餓,食飽奶的BB 會需要人抱住tum 瞓覺,悶、想人抱、過熱過冷都會用喊來表示。想知道BB 有沒有食到足夠的母乳,可觀察大小便次數,如果一天換到5-7條聚手的尿片,3-5次便便,就代表BB 食夠奶,可排除唔夠飽的可能。

3. 因為BB 吸吮才是最佳刺激出奶的方法,所以難免奶泵幫唔到忙。

4. 除非你快要上班,要儲起母乳留待上班時比BB 飲,或是谷得很實,否則不用刻意擠清。

5. 硬塊通常是不正確的含奶導致乳汁引流不良造成容易發生阻塞的狀況。

解決方法如你說要多熱敷,餵奶時按摩,將硬塊推向乳頭方向,洗澡時身體放鬆,也可按摩推硬塊。

另外可改變餵奶姿勢,讓寶寶下巴對準硬塊。如果硬塊在乳房外側的下方(大約4點鐘方向),最好用橄欖球式抱寶寶。當寶寶吸奶時擠壓乳房,用手以平穩的力量擠壓阻塞的硬塊,可以達到更好的引流效果。

希望幫到你。

母乳專訊派發地點

Lilypie Kids Birthday tickers

哺乳圍巾,送禮自用皆宜,所有收益撥捐推廣母乳,歡迎選購。

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?