You are here討論區 / 早產及0 - 2 個月寶寶 / 兩邊乳房奶量不一,點算?

免費索取 育嬰手冊

兩邊乳房奶量不一,點算?


Gloria Cheung Cheung
Gloria Cheung Cheung 的照片
Member: 3613
Joined: 2012-09-20
列印版本列印版本

我係新手媽媽咪,BB剛剛一個月大,一路都係全人奶,每次餵一邊。直到呀仔第十四日去健康院,姑娘話呀仔去返出世嘅磅數之後冇增磅,慢慢發現我右邊乳房嘅奶原來唔夠呀仔食。右邊奶量一向冇左邊咁多(冇諗過少到唔夠>.<), 起初餵另一邊時都有滴奶,後來已經冇滴。試過泵出嚟,都只係10-20ml,另一邊通常都有100。後來當餵右邊時,會畀呀仔食埋左邊,但係驚佢只係食到前奶唔夠飽,又唔想補奶粉,所以餵右邊時,會泵定左邊儲起,等佢食完再補畀佢(通常食80-100)。
可能泵得多,我左邊乳房奶量唔差,但右邊一路都唔夠食,依家兩邊乳房大小相差好明顯,有辦法令右邊奶量多返嗎?咁樣泵奶會唔會惡性循環,大嘅愈大,細嘅愈細?好困擾呀!

Gloria Cheung Cheung
Gloria Cheung Cheung 的照片
Member: 3613
Joined: 2012-09-20
如果唔泵,呀仔會唔夠食,食清咗少嗰邊之後會喊。係咪要每次餵

如果唔泵,呀仔會唔夠食,食清咗少嗰邊之後會喊。係咪要每次餵兩邊?佢食得好慢,每邊都食半個鐘至九個字,食完個幾鐘又食,啜到我個乳頭好敏感,掂到會好唔舒服呀!我唔想餵個幾月就放棄,但又唔知點攪>.<

Kate Yu
義工
Kate Yu 的照片
Member: 3348
Joined: 2012-07-12
好多人奶媽都有呢個問題,唔需要擔心,俾BB食多D少果邊,多

好多人奶媽都有呢個問題,唔需要擔心,俾BB食多D少果邊,多果邊就唔好繼續泵佢喇~愈泵奶量就會愈多,相對前奶就更多,唔需要擔心唔夠BB食,啜多D就會愈來愈多

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?