You are here討論區 / 早產及0 - 2 個月寶寶 / 好痛

免費索取 育嬰手冊

好痛


byee
byee 的照片
Member: 3550
Joined: 2012-09-04
列印版本列印版本

我右邊乳房比bb咬到乳頭有個傷口 哭泣 ,乳頭上又有小水泡,每次餵哺都好痛,我可以點做?嬰兒剛出世一個星期,全埋身餵,唔想放棄餵人奶,但傷口好痛,係唔係要用泵奶呀定係點呀? 哭泣 請咁多位教下我呀

hymn
hymn 的照片
Member: 3553
Joined: 2012-09-05
penguinguin, sorry我個大女開咗學之後好耐

penguinguin,
sorry我個大女開咗學之後好耐冇上嚟喇! 你個問題解決咗未呀?
飲過樽既b真係會懶埋身架, 其實要增加奶量最埋想係畀佢埋身啜, 因為用泵只係泵到一半, 埋身大約7成, 而個造奶機制係今餐食幾多下餐造返幾多, 所以畀佢啜完再泵清就最好,
咁你而家個奶量有冇升返呀?

penguinguin
penguinguin 的照片
Member: 3556
Joined: 2012-09-05
hymn,我無用個啲保護器呀,

hymn,我無用個啲保護器呀, 因為最主要整痛我係BB吮
我前幾日開始用樽餵啦, 因為佢underweight, 比出世輕左11% (今日係11 day old), 醫生order要加奶粉, 同埋pump出黎, 因為要track佢實際飲左幾多ml 哭泣 依家埋身佢唔肯飲喇... 唔肯用力吮, 平個邊都唔肯lu.. 究竟之後若果我奶量升番, 佢口大啲, 可唔可以再俾佢試埋身呀?

同埋我依家只係靠一邊乳房嘅奶, 得40~60ml, 另一邊係滴滴仔, 得10ml左右, 其實keep住pump奶量係咪都會增加?

bominel_sze
bominel_sze 的照片
Member: 3542
Joined: 2012-09-03
我開頭都試過,如果有小水泡要整穿佢如果唔係仲痛呀!至於乳頭

我開頭都試過,如果有小水泡要整穿佢如果唔係仲痛呀!至於乳頭保護器如果你有結焦都可以用,等個乳頭唔會直接high到個墊/衫,我試過損左開頭冇用保護器攪到成日"痴"住個墊一反開個bra就痴甩啲焦,攪左好耐都未好~同埋用反自己啲奶搽個乳頭,好快好架!!
如果阿b個咀仔張得唔夠大,你可以試下等佢爬 微笑 喺你個身上俾佢啜,因為我個仔試過有一日(約一個月大時)突然間好似唔識啜一埋身就咬落黎 我不要!!! ,攪到我鬼禁痛,試左不同post都係咁,最後試左呢個佢就好返啲,冇再咬~(我個仔而家個半月)

hymn
hymn 的照片
Member: 3553
Joined: 2012-09-05
penguinguin, 有冇試下用保護乳頭器?我冇哩個經

penguinguin,
有冇試下用保護乳頭器?我冇哩個經驗唔知有冇用,但個盒話幫到你哩個情況,我之前有朋友送咗對畀我但我唔啱用擺咗喺度,全新未用但開過盒來睇,唔介意的話我可以送畀你呀

penguinguin
penguinguin 的照片
Member: 3556
Joined: 2012-09-05
我嘅情況同Byee媽媽差唔多 我一邊乳頭係平,

我嘅情況同Byee媽媽差唔多 哭泣 我一邊乳頭係平, 一邊係下陷, 初初幾日試過好多姿勢都唔成功, 頭幾日都唔知有無飲夠10ml。今日bb出世一個星期, 佢兩日前終於學識左吸平個邊, 但就依然好抗拒下陷nipple, 所以每餐只可以用平個邊餵。佢個口細, 我又係平乳頭, 佢飲奶就吸左個乳頭出黎, 好痛好痛。本來其他人可以間住間住等另一邊乳頭可以休息, 但bb點都唔肯飲下陷個邊 哭泣 尋日bb睇醫生, 話佢比出世體重跌左9.3%, 叫我餵密啲, 由3個鐘一餐變2個鐘一餐 我不要!!! 真係好痛好痛.. 我轉姿態餵佢, 佢又喊到痴線, 永遠只肯用平放式, 個傷口唔好不突止, 仲一次痛過一次, 我都唔知點算好, 依家一到食奶時間我就好驚, 每兩個鐘叫醒佢飲佢想訓覺就勁喊, 用好長時間安撫完佢, 到佢肯飲奶, 就到我痛到痴線, 我真係唔知點算好 哭泣

hymn
hymn 的照片
Member: 3553
Joined: 2012-09-05
我嘅經驗係幾痛都要埋身餵,因為bb細未識啜,實傷,所以更要

我嘅經驗係幾痛都要埋身餵,因為bb細未識啜,實傷,所以更要畀佢多啲埋身練習,最多每次餵完擠多少少後奶搽下傷口,因為有抗體,但媽媽都要留意自己抱b嘅姿勢啱唔啱,唔啱的話都會都好痛同好易整傷,返開健康院可以畀姑娘睇下抱得啱唔啱,加油唔好放棄,覺得痛就望下佢食奶個得意樣,捱過咗就冇事架喇,加油!

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?