You are here討論區 / 早產及0 - 2 個月寶寶 / 儲奶疑問..

免費索取 育嬰手冊

儲奶疑問..


conmepig
conmepig 的照片
Member: 3256
Joined: 2012-06-14
列印版本列印版本

我想問下..如果雪左/冰左既奶拎左出黎..但未翻熱過..可唔可以再雪待用??

因為好多時假日我都會返99個面住..想放定D 儲備係佢個面..咁我係應該係自己個度泵完..放係雪櫃定冰箱?? 然後到過去佢個面既時候拎出黎..再放返係佢個面得唔得??如果得..咁應該放返係雪櫃定冰箱??

另外..如果要外出...想拎定D 奶出去餵..又應該點做呢??拎冰奶定雪奶??係咪要放係保溫袋??要係幾耐之前飲晒??

因為擺百日宴個日..想拎D 奶出去餵..唔知應該要點做...

有無人可以幫幫我..Thanks!!

張運嬌
義工
張運嬌 的照片
Member: 3121
Joined: 2012-04-19
我以前放工後都是一邊埋身餵,一邊泵奶;囡囡飲完我D奶唔夠飽

我以前放工後都是一邊埋身餵,一邊泵奶;囡囡飲完我D奶唔夠飽,我就拿我剛泵出來D奶餵飽佢先,有多才雪起雪櫃,咁就唔洗溝奶粉;每次餵奶都是一樣(除咗半夜一餐).

第1次和第2次泵的奶用這樣方法儲存,OK.

埋身餵B,真係唔知佢飲咗幾多架?
不過我見佢飲完奶,有2-3 小時瞓覺或唔瞓都很少大吵大鬧,又重得好,仲有成日笑,就得喇 眨眼 (全母乳的嬰兒每週平均可增磅125克,每月可增長0.5-1千克)。

conmepig
conmepig 的照片
Member: 3256
Joined: 2012-06-14
我又有疑問喇..因為我泵一次出黎既份量好似太少(60ml)

我又有疑問喇..因為我泵一次出黎既份量好似太少(60ml)..所以我諗住溝奶..我依家做法係..第一次泵出黎既放左落雪櫃先..然後第2次泵出黎既雪一個鐘之後溝埋一齊先再放上冰箱做冰奶..(第一次泵出黎既奶計10小時內放入冰箱)..咁樣得唔得架??

同埋..其實我BB已經差唔多7周大..佢邊飲我邊泵..普遍都係得60ml..最多都係有次..因為佢5個鐘左右無飲..有80ml..其實係咪算少??我見飲奶粉既應該已經係飲緊120ml..佢係細碼BB..平時我係埋身餵..應該點計佢應該飲幾多??

Kate Yu
義工
Kate Yu 的照片
Member: 3348
Joined: 2012-07-12
要留意番未經冷藏嘅奶存放室溫要在26度或以下,如果溫度愈高

要留意番未經冷藏嘅奶存放室溫要在26度或以下,如果溫度愈高相對時間會減少

conmepig
conmepig 的照片
Member: 3256
Joined: 2012-06-14
好詳細..完全清楚明白..謝謝你

好詳細..完全清楚明白..謝謝你 哈哈大笑

Kate Yu
義工
Kate Yu 的照片
Member: 3348
Joined: 2012-07-12
如果用儲奶保溫袋(一般厚身保溫袋亦可)加冰種短時間運送係可

如果用儲奶保溫袋(一般厚身保溫袋亦可)加冰種短時間運送係可以嘅.6小時內會食用完畢可以不用放雪櫃,放入保溫袋加冰種運送就可以,72小時內會食用完畢放雪櫃雪至完全冷凍就可以,如果存放時間較長則需放入冰箱雪至完全結冰,可存放3個月,但要留意冰奶會否開始有溶雪跡象,已經開始溶雪就要由你取出雪櫃開始計12小時內使用.
外出時其實埋身餵會比較方便,如果不善使用餵奶巾可以去哺乳育嬰室,或者酒樓可要求職員提供房間,亦可事前打電話去問下有冇地方提供,如果你係全泵媽媽我建議你帶冰奶加冰種放入保溫袋,到時才解凍,回暖奶要1 小時內飲用完畢.

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?