You are here討論區 / 6 個月以後寶寶 / 食米糊等唔等於食奶粉?

免費索取 育嬰手冊

食米糊等唔等於食奶粉?


wing_ting
wing_ting 的照片
Member: 3011
Joined: 2012-03-11
列印版本列印版本

我阿B已經6個半月嘞!之前一直都係全埋身餵母乳。體重過輕...夠6個月就俾佢食米糊。有一個都係餵母乳嘅媽媽朋友話食米糊同食奶粉差唔多,都係有好多添加...建議我煲粥,但係健康院啲姑娘又話可以食一至兩個月米糊,食米糊係由奶至粥嘅過度期...請指教!

Kate Yu
義工
Kate Yu 的照片
Member: 3348
Joined: 2012-07-12
純米糊用熱水開都可以,初開始只係試食幾啖唔需要太在意,當b

純米糊用熱水開都可以,初開始只係試食幾啖唔需要太在意,當bb食得叻左就可以食粥仔

昊霖媽媽
昊霖媽媽 的照片
Member: 36
Joined: 2008-09-18
米糊唔係必須品來的,我個囝就冇食過米糊了,反而由水果蓉開始

米糊唔係必須品來的,我個囝就冇食過米糊了,反而由水果蓉開始,跟往蔬菜蓉,慢慢就到粥仔。

wing_ting
wing_ting 的照片
Member: 3011
Joined: 2012-03-11
純米糊又會唔會好過奶米糊呢?純米糊要pump奶,有難道..

純米糊又會唔會好過奶米糊呢?純米糊要pump奶,有難道...奶米糊加水就得...

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?