You are here討論區 / 育兒心得 / 腹瀉後幾人時先可以飲返人奶?

免費索取 育嬰手冊

腹瀉後幾人時先可以飲返人奶?


Surplus
Surplus 的照片
Member: 3067
Joined: 2012-03-30
列印版本列印版本

仔仔出世頭兩個月都係全人奶B,開始食手指之後,好快就腹瀉,每餐都瀉。帶佢睇醫生,被建議停人奶飲豆奶。因為係新手媽媽,所以聽醫生建議停人奶。過咗幾日已經發現奶量大不如前,又見仔仔啲便便靚返啲,無咁水,於是又餵返,結果又係每餐都瀉。再睇醫生,佢話我轉人奶轉得太快,腸胃未適應,結果又要從頭嚟過。到仔仔便秘,帶佢去食輪狀,同日轉返人奶,唉,又瀉。上網睇話輪狀有機會瀉,過幾日都仲瀉,又睇醫生。今次佢話輪狀唔會瀉,網上咁寫只係有機會,但係無家長投訴食完之後會瀉,又話係我轉人奶太快喎。自從飲返人奶之後,仔仔已經唔鍾意飲豆奶,每次飲安幾兩安就唔飲,但係俾人奶佢就係咁啜。唔忍心唔俾佢啜,再加上而家啲奶量一餐都唔夠,真係好想俾仔仔飲多啲。已經斷斷續續瀉咗成個月,究竟幾時先可以轉返飲人奶而唔瀉?啲奶量又點樣先可以好似以前咁充足?

heidi
輔導員
heidi 的照片
Member: 102
Joined: 2008-10-22
BB有瀉,要時間復元,期間應繼續餵母乳而不是轉奶粉,建議找

BB有瀉,要時間復元,期間應繼續餵母乳而不是轉奶粉,建議找一個支持母乳餵哺的醫生來跟進BB的病情。可以電郵我。
可否了解下媽媽平時吃甚麼?

Surplus
Surplus 的照片
Member: 3067
Joined: 2012-03-30
水便,墨綠色,酸臭,每飲一餐人奶都痾一次,媽媽飲食同無分別

水便,墨綠色,酸臭,每飲一餐人奶都痾一次,媽媽飲食同無分別,同仔仔仲未腸胃炎之前一樣

heidi
輔導員
heidi 的照片
Member: 102
Joined: 2008-10-22
Hi Surplus,

Hi Surplus, 明白妳的困難。請問所謂瀉,是如何的?例如一日有幾多次?有沒有臭?份量、顏色?媽媽有沒有吃一些可能令BB過敏的食物如牛奶製品?

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?