You are here討論區 / 早產及0 - 2 個月寶寶 / 太太想放棄餵人奶

免費索取 育嬰手冊

太太想放棄餵人奶


nicko.lkl
nicko.lkl 的照片
Member: 2948
Joined: 2012-02-17
列印版本列印版本

bb出生左十幾日,有餵人奶,另外都有餵奶粉. 我地沖完奶粉後用cup仔餵bb.但係bb食人奶時好多時食十分鐘停一停,訓著左,放佢落床又喊,之後再餵人奶,又食十分鐘停下...攪攪下整成個鐘先食完一餐....有時仲要補奶粉比佢先飽.晚上最慘,兩公婆晚上精神已經唔在狀態,餵完人奶,可能要補奶粉,換下片,喊下安慰下,之後又食第二餐(母嬰health care suggest us 一日食12餐)...仲有佢好似食人奶食極都唔飽,有時要補奶粉....
所以都唔知有咩方法去解決,真係想放棄就咁用奶樽奶粉餵就算..

nikitac
nikitac 的照片
Member: 4
Joined: 2008-03-13
nicko.lkl & kaming

nicko.lkl & kaming 您們好!

初生寶寶愛睡覺,所以會食食下奶會睡覺,如winniethemo 所言,餵奶時BB 唔好著咁多衫,因為有媽媽抱住,成個暖爐咁樣,加上有得吸吮乳房,會好易令BB 食食下就睡著覺,穿少d 衫等佢無易睡覺。

其次當BB 睡著時,或開始吮得慢,無乜吞口水的動作,就同佢掃風,換換片、洗洗面、"R" 手掌或腳板、搓面豬"dum"、打圓圈搓背脊等等,要叫醒佢唔好睡著覺。如果BB 食一邊食到自動離口,可以餵另一邊比BB,如果食的話可以餵兩邊。

另一方面,絕大部份的BB 一離開大人的懷抱就會喊,咁唔係因為佢食唔飽,而是BB 需要安全感,喜歡由大人抱著,就好似在媽媽肚內咁溫暖同舒服。你地可以將BB 包實一點等佢有安全感。而可以的話,就盡量多抱BB,讓BB 感受大人的愛。

如果每日的大小便次數充足,那就可以不用補奶粉,因為奶粉會令BB 少食人奶,少食人奶的話媽媽的奶量會因此追不上BB 的食量,令奶粉越補越多,是個惡性循環,最後會得不償失。

希望幫到大家! 心

母乳專訊派發地點

Lilypie Kids Birthday tickers

哺乳圍巾,送禮自用皆宜,所有收益撥捐推廣母乳,歡迎選購。

kaming
kaming 的照片
Member: 2952
Joined: 2012-02-18
我嘅情況同大家都一樣,每日總有些時候要用上3小時以上餵奶,

我嘅情況同大家都一樣,每日總有些時候要用上3小時以上餵奶,真是很攰,很想放棄。

Winniethemo
Winniethemo 的照片
Member: 2957
Joined: 2012-02-19
我個bb都係啱啱三星期大,佢開頭飲奶都係咁,食下訓下咁,所

我個bb都係啱啱三星期大,佢開頭飲奶都係咁,食下訓下咁,所以有一次同佢擾攘左4個鐘添呀!簡直虛脫呀! 護士敎我唔好比佢咁舒服--如穿少d衫,最多用衫cover住佢,等佢醒d。佢貼住媽媽個身唔會怕涷親佢嘅,因為太溫暖加上媽媽的氣味會令佢好容易想訓。又可以不停攪佢,面呀,腳仔呀,唔好比佢訓著。

唔好放棄!其實你肯埋身餵多d,一定夠奶嘅。就唔洗補奶粉。同埋會見到佢食奶有進步,唔咁辛苦㗎啦。
加油!

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?