You are here討論區 / 6 個月以後寶寶 / 阿B像上了癮,需要戒奶嗎?

免費索取 育嬰手冊

阿B像上了癮,需要戒奶嗎?


釘釘
釘釘 的照片
Member: 2759
Joined: 2011-11-30
列印版本列印版本

由出世開始阿B是人奶+奶粉.
已九個月大,飲人奶形式變了扭眼訓前的癮,以及半夜扎醒會大喊,要食住人奶先可以再訓.我好辛苦,因為其實不嬲奶唔多,主要食都係奶粉.而家佢更只當我係奶咀,過下癮.
傷心 我夜晚無得訓,而且出牙關係,成日扯到我勁痛,佢唔係咬我,但係有時會扯出來,同埋佢訓著左我想離開佢仍然唔放,夾硬扯勁痛.
唔知係咪因為扯得多,而家佢食親我都好痛.
想戒,用奶嘴代替但唔肯食,點算?點戒?

小天使
小天使 的照片
Member: 3265
Joined: 2012-06-18
係呀係呀,喂人奶真係好開心架.我都想一直喂呀囡.呀囡現在一

係呀係呀,喂人奶真係好開心架.我都想一直喂呀囡.呀囡現在一歲,雖然她已經可以食固體食物,食到3餐.
我發現自己有咗bb,不知為怎麼呀囡比以前更依賴媽媽奶.不論她口渴,想訓覺,玩玩下又黎, 總之一想飲,就走埋黎我身架啦.一晚飲奶8:30到早上6:00可以飲成10次(以前無咁多). 飲得仲多過NEW BORN BABY好多好多. 早上又係咁, 食飽都係咁.成日想飲.一唔比就叫喊.(佢平時好少喊,只係無奶飲先會.成個鐘都唔肯收聲架)

因我身體體力有限,肚個個先得9個星期.完全無得停.只好要她介奶.我幾日無見呀囡啦, 我都好唔捨得,好掛住佢架!!!!但我真得很喜歡喂架,只係無法子先停喂呀囡.

支持人奶.....

Tsuichiling
Tsuichiling 的照片
Member: 2197
Joined: 2011-05-09
我覺得唔應該用餵人奶黎哄睡,因為 1)容易蛀牙 2)bb應

我覺得唔應該用餵人奶黎哄睡,因為

1)容易蛀牙
2)bb應學習自行入睡,咁對bb既自信心同自尊感有好處,能自行入睡既bb不需靠外力黎幫忙入睡,咁佢會瞓得多啲同好啲,發育都好啲
3)半夜如bb醒來要靠啜奶奶先瞓得返,會對媽媽造成好大負擔,唔使返工既好啲,在職媽媽就捱唔到幾耐,容易放棄餵人奶,反而不美。其實哄睡方法同餵人奶定奶粉係兩回事,唔好混為一談。

我仔係自行入睡的,初初訓練時喊多左,訓練成功後好少喊,好有安全感,我晚晚大覺瞓,著埋睡袋半夜都唔使同佢蓋被。

育兒可以好開心,唔使搞到自己筋疲力盡先叫偉大。

agneschim
agneschim 的照片
Member: 1144
Joined: 2010-05-26
好有同感.我仔仔已19個月,仍然每晚要啜住先瞓得著.我已經

好有同感.我仔仔已19個月,仍然每晚要啜住先瞓得著.我已經有第二個,個肚都6個月了.但我仍然覺得佢心理上需要啜,就由得他吧,反正又不是啜得耐.屋企人都不讚成,總是叫我幫他戒.但是聽過就算吧.等肚裏面的出世,我仲諗住會兩個一齊餵媽媽奶呢~~~

嘉露仔
嘉露仔 的照片
Member: 2446
Joined: 2011-08-10
其實 , 我真係好鐘意呀B佢食人奶 , 我好鐘意埋身餵 ,

其實 , 我真係好鐘意呀B佢食人奶 , 我好鐘意埋身餵 , 見到佢食心中好有安慰 , 仲好感動 ~~ 時光飛逝 , 我知道呀B大個左就唔會再有呢D咁親密既動作 , 我真係好好珍惜 , 所以現在的他需要我就會盡量遷就佢 , 當初我都沒有強迫呀B戎夜奶 , 我相信佢會靠自己來戎掉的 , 結果他真的戎了 , 各位媽媽加油啦 , 我保証當呀B戎左夜奶時 , 你們又會很捨不得的 ^^

餅餅
餅餅 的照片
Member: 2400
Joined: 2011-07-23
洋媽媽,看完妳的一席話後,覺得自己的決定是沒有錯誤, 其實

洋媽媽,看完妳的一席話後,覺得自己的決定是沒有錯誤,
其實我是多麼的喜歡寶寶需要我,那種互相需要的肯定很實在,
之前的猶豫只是怕將來對寶寶不好,怕寶寶過份依賴,
現在就讓寶寶繼續依賴下去,時光飛逝,真的要好好珍惜。
謝謝妳! 微笑

母乳專訊派發地點

不經不覺間,餵哺母乳快一整年了…
當中有苦有甜,希望能堅持下去,直到寶寶自然離乳=]

洋洋媽
洋洋媽 的照片
Member: 9
Joined: 2008-07-07
原來吾少媽媽都正在為如何令BB

原來吾少媽媽都正在為如何令BB 入睡而煩惱.
我也正在看一本叫 "讓寶寶一覺到天亮" 的肓兒書,還只是開始看了幾頁.....

其實作者Dr. William Sears 是一個兒科專科醫生,亦是育兒專家.他提到餵哺母乳是最有效安撫bb 的方法.故此,他很鼓勵媽媽給bb 吃著奶入睡.

我不是什專家,但洋洋細細個時,我都是給他吃著奶睡,直至他4歲.我覺得吾需要將事情當成是一件棘手問題,才幾個月大的人仔,有"痴"住人的需要是好正常的.人家bb 可以自己入睡也不是什麼稀奇事.....就因為大家的bb 都不同,各自有自己的需要.我們每位媽媽都不同,都有自己的獨特思想個性.別人喜歡的,不一定係我杯茶.

媽媽應該是相信自己bb 的需要,多於否定他們的需要.尤其任由讓bb 哭鬧不停,整家人都會因此而心煩意亂.那何不吾細心去感受bb 身心需要,一來能使bb平靜,二來又增加了妳與bb 的了解和互信,三來整家人都能得到平靜和諧....或許還有更多.

回想4年的餵哺光景,我相信起初阿仔的確是依賴我身體給他的安慰(當中包括關懷,溫暖和愛)而入睡.雖然戒奶至今又已4年,但他對我的信任與愛護並沒有因為戒奶已減退過.如果媽媽將餵哺歲月所付出的精神當成一種健康與感情的投資,咁餵哺時間與次數越長越多,那麼相信妳日後的收獲將會更高更厚!

餅餅
餅餅 的照片
Member: 2400
Joined: 2011-07-23
我阿b都係,變成媽咪奶咀...每次氹瞓覺都要俾佢啜吓先瞓得

我阿b都係,變成媽咪奶咀...每次氹瞓覺都要俾佢啜吓先瞓得著 睡覺

fonghelen
fonghelen 的照片
Member: 2768
Joined: 2011-12-05
我同樣有這種問題,無乜奶,但係阿b一定要食,好怕佢食到好多

我同樣有這種問題,無乜奶,但係阿b一定要食,好怕佢食到好多風入肚!想協會人仕專家可否回答?

minirat
minirat 的照片
Member: 2769
Joined: 2011-12-05
我同妳的情形好相似 我BB雖然都有飲到我的奶 不過我覺得他

我同妳的情形好相似
我BB雖然都有飲到我的奶
不過我覺得他系心癮同習慣多於肚餓
無論系夜晚或週末,我每次都系俾他埋身
之後餵下餵下,他就會訓著
他每晚都系醒幾次,就為了飲奶
如果唔俾他,他就會狂喊(他平時算系少喊B)
令我好苦惱
好想知道有咩解決方法

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?