You are here討論區 / 早產及0 - 2 個月寶寶 / 代mrschan發表

免費索取 育嬰手冊

代mrschan發表


mrstin
mrstin 的照片
Member: 12
Joined: 2008-09-01
列印版本列印版本

版主你好! 又再一次麻煩你了! 我想問...我bb呢排食奶真係食得好差, 埋身餵時周圍望, 唔肯吸啜, 改用奶樽餵又會吐出黎! 我bb先得2個月3星期大, 會咁早厭奶嗎?? 會唔會持續好耐? 如果呢段期間唔夠濕片點算呢? 唉...真係攪到我頭都大哂喇!!!

miuliu
幹事
miuliu 的照片
Member: 85
Joined: 2008-10-13
媽媽食d食物bb都會透過母乳食到食品的味道,如果媽媽食了一

媽媽食d食物bb都會透過母乳食到食品的味道,如果媽媽食了一些味道很濃或很刺激的食物,便有機會改變奶味。這情況bb會在一兩餐後適應過來,沒有大的問題,但記得要食得均衡,食得健康。

 

 

洋洋媽
洋洋媽 的照片
Member: 9
Joined: 2008-07-07
好多bb 到左兩個月大左右就會出現呢d 問題.

好多bb 到左兩個月大左右就會出現呢d 問題. 主要係佢地開始發覺自己可以自主咁郁到同控制條頸,依個新轉變對佢黎講係一大進步,所以佢會不斷咁實驗俾自己及人地睇. 咁妳餵奶時要搵個安靜d 既地方同環境俾佢專心食喇! ;)

miu
幹事
miu 的照片
Member: 8
Joined: 2008-06-11
mrs

mrs chan

會唔會近排你改用左其他牌子的浴露或洗頭水, 令你的氣味改變了, 令bb以為唔係媽媽, 所以唔肯食奶呢?

母乳專訊派發地點

"Volunteers don't get paid, not because they're worthless, but because they're priceless!" - Sherry Anderson

mrstin
mrstin 的照片
Member: 12
Joined: 2008-09-01
mrs

mrs chan,

不用太擔心,bb有時八卦些都會係咁的。他們日日都在變,過兩天又有新花款的。

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?