You are here討論區 / 6 個月以後寶寶 / 一歲BB食奶成日咬點算?

免費索取 育嬰手冊

一歲BB食奶成日咬點算?


jingjing
jingjing 的照片
Member: 968
Joined: 2010-03-22
列印版本列印版本

我的乳房給寶寶咬的好疼, 都咬破了,怎麼辦?BB就來一歲,他成日想吃, 可每次吃到後面都咬 我都怕給他吃奶了!兩邊都咬破了! 他吃奶的時候嚴肅叫他停止他反而咬的更用力还哭 今天去看了醫生, 他說最好斷奶 ,開了飲的消炎藥水和擦的藥膏青黴素 !難道真的強制要BB戒奶嗎?真的很不忍心••••

母乳專訊派發地點

帶上偶家親愛的,快快樂樂騎車去

steplim
輔導員
steplim 的照片
Member: 847
Joined: 2010-02-02
Hi

Hi jingjing,

先恭喜你快餵到BB一歲,一年來應該都遇到好多問題,而最後都後一一解決了。

當BB開始想咬嘢時,佢食奶就可能想試下咬,所以令你受傷。也只有教育才可以令BB唔好再咬。你可以試下以下方法:
> 當BB咬你,你就用手指尾鬆開佢口仔,停止佢吸啜,用嚴厲的聲音話佢知媽媽痛痛。
> 如果佢唔係太大力,我都會再俾佢吸啜,但再一次咬你,你就再一次停止佢吸啜,用嚴厲的聲音話佢知媽媽痛痛,今次唔會再俾你食。

久而久之,佢知道咬媽媽就無得食,想食就唔好咬,就無事啦。

希望幫到你。努力加油!!!

母乳專訊派發地點

好開心,係餵奶的路上給我好多次唔同的機會,有單胎,有孖胎,有順利,有麻煩,有全埋身,有全泵,令我可以能體會到不同奶媽的辛酸。

第一胎,餵到囡囡三歲,在三歲生日那天自然離乳。第二胎係龍鳳胎,初頭5個月係一齊餵的全埋身,但返了工後,細孖唔要埋身,只好轉全泵,又係另一種的體驗。唔知第二胎可以餵到幾耐。

同大家一齊努力!!

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?