You are here討論區 / 6 個月以後寶寶 / BB食得太少?

免費索取 育嬰手冊

BB食得太少?


heiheimok
heiheimok 的照片
Member: 1102
Joined: 2010-05-12
列印版本列印版本

我囡6個月1週大, 一直全人奶, 我返工時間就用樽餵.
佢一直都食得好少, 到而家, 通常我出門口前七點半埋身餵一次, 至到我放工七點前, 佢會用樽食三餐, 每餐都只係最多四安. 我放工後, 夜晚會餵到兩至三次.

六個月去健康院時, 姑娘話佢食得太多餐每餐太少奶, 問我埋身食幾耐, 我話十分鐘, 佢話太短, 話六個月每餐要食二十至三十分鐘...
屎火啦, 我迫我囡食佢都食唔到咁耐, 我可以點算?
佢話我囡食得太多餐, 所以搞到每餐食得少, 話六個月既BB係食四餐奶一餐粥
我一直都係本住母乳係按嬰兒需要去餵哺, 唔知原來咁係唔啱...
請問我點樣先可以糾正到呀?

Happy_Crazy_Mama
Happy_Crazy_Mama 的照片
Member: 2170
Joined: 2011-04-30
Whatwt_Key,不如我跟你分享一下我的經驗吧?

Whatwt_Key,不如我跟你分享一下我的經驗吧?

我不知道你的兩個寶貝女女出生的時候多重呢?雙胞胎一般都比較輕的。現在她們又多重呢?不知道會不會跟我的曳曳差不多呢?

我的曳曳到今天已經足19個月了,你猜她多重?才8kg多一點!!!尿片還是用細碼的!

每個人都說她小、瘦、輕,可是她的食量大得恐怖,比同齡小孩吃得還多很多⋯⋯

怎麼辦呢?為人父母能不擔心嗎?可是,到健康院,護士長、醫生都看過她。檢查過了,也測試過她智能方面的發展,完全沒有問題,還說她‘各方面發展得都很好’呢!

最後,醫生只能說,她的身形應該是基因影響的,急也急不來。可幸的是,曳曳是女孩子,就算長大後身形偏矮小都不怕。

你的兩位千金不也是嗎?

別太擔心了,吸收了足夠的營養,根本就不用怕‘佢地睇落5似1歲幾,仲係好細粒’了!從好處想,現在她們輕一點,抱起來較輕鬆,不也是優點嗎?

親親

母乳專訊派發地點

I am a mother of an apparently underweight girl.
Fed on the whole variety of food, she eats a lot and still loves to enjoy the breastfeeding time, although it is just a tiny proportion of her daily nutrition intake. ;-)

The best gift a mother can give her babies, in addition to unconditional love, is breast milk!

我的曳曳可以享受喝奶時和我親近的寶貴時光直到現在接近兩歲,你家的寶寶也可以!

Happy_Crazy_Mama
Happy_Crazy_Mama 的照片
Member: 2170
Joined: 2011-04-30
對啊!增重沒問題就可以了,有時不用太介意姑娘講甚麼。 我們

對啊!增重沒問題就可以了,有時不用太介意姑娘講甚麼。
我們都試過,連同一個健康院不同的姑娘說的意見都不是一樣的。

寶寶吃得飽、睡得夠、長得好、玩得多就很好了!別擔心。

眨眼

whatwt_key
whatwt_key 的照片
Member: 2207
Joined: 2011-05-14
我對孖女,依家1歲4個月,呢個月夜晚會早左起身,平時11點

我對孖女,依家1歲4個月,呢個月夜晚會早左起身,平時11點訓到10點,呢個月11點訓到7點/8點就醒左,係咪夜晚餵5夠飽?但訓前已經餵多餐奶先訓…係咪因為我只餵奶粉,令bb唔夠飽?
朝早bb醒左我餵奶粉,到佢地訓左(12-2pm),起身我就餵菠菜粥,1人1碗,有時1人食到1碗半,食完粥半個中倒,我就會餵少少水,之後再隔2個中,佢地就要食餐奶,5肯食粥,之後隔多個幾中,我再餵佢地食奶,之後就訓(6-7:30pm)起身就食1人1碗粥,之後沖涼,9點幾食奶,之後11點訓前又食奶訓教…
1餐奶我開6-7安,有時我會間5中俾餅/面包俾bb食…我想問,咁樣佢地係咪會5夠飽,係咪要食o個d左米粉o既奶粉會飽d?係咪要餵多d粥?依個年紀要食d咩先可令bb發展、健康、成長得好d?洗5洗日日煲湯俾佢地飲?因為佢地睇落5似1歲幾,仲係好細粒…thx

icedlemonade
icedlemonade 的照片
Member: 67
Joined: 2008-10-02
我細仔 10 個月喇, 由出世到宜家, 都係每餐 5-15

我細仔 10 個月喇, 由出世到宜家, 都係每餐 5-15 分鐘,
佢係要離口, 係都唔啜, 根本冇得逼架喎,
少食多餐唔一定有問題,
BB 最清楚自己需要, feed on demand 就得~

nikitac
nikitac 的照片
Member: 4
Joined: 2008-03-13
heiheimok您好! 如果BB 增重沒問題,現在BB

heiheimok您好!

如果BB 增重沒問題,現在BB 的食奶次數及時間便不成問題了,有些BB 的確是少食多餐,而且你的經驗也讓你知道,食幾多奶是迫不來,勉強無幸福呢。

母乳專訊派發地點

Lilypie Kids Birthday tickers

哺乳圍巾,送禮自用皆宜,所有收益撥捐推廣母乳,歡迎選購。

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?