You are here討論區 / 育兒心得 / 人奶可以大小通吃的嗎?

免費索取 育嬰手冊

人奶可以大小通吃的嗎?


kayauchu
kayauchu 的照片
Member: 1492
Joined: 2010-10-04
列印版本列印版本

大家好,我現有一名九個月大囡囡及懷孕五個月,我一直以人奶餵大女到大約半歲,直至佢唔再食我既奶後(唔知係咪d奶唔同左味),就開始比佢食返奶粉,但我一直是人奶餵哺支持者,希望我這一胎生完之後可以一次過餵兩個bb,這樣可以嗎?

我也聽說過人奶既營養配方是按bb年紀而改變的,如果細b出世後,我的人奶會不會只適合新生兒而不適合大女呢?

Happy_Crazy_Mama
Happy_Crazy_Mama 的照片
Member: 2170
Joined: 2011-04-30
Kayauchu,如果想大女也能分享第二胎的母乳,好像

Kayauchu,如果想大女也能分享第二胎的母乳,好像 icedlemonade 說,應該沒有問題的,只要姊姊肯吃。

不過,要小心,如果一邊的乳汁還未吃清,最好不要給大女吸同一邊,寧可留待細寶寶下一頓繼續(很小的時候吃得很密,不怕‘不新鮮’吧? 吐舌頭 ),否則每次細B只吃到前奶吃不到後奶的話,就會不夠營養,影響成長呢!

小小提醒,希望幫到你。

微笑

母乳專訊派發地點

I am a mother of an apparently underweight girl.
Fed on the whole variety of food, she eats a lot and still loves to enjoy the breastfeeding time, although it is just a tiny proportion of her daily nutrition intake. ;-)

The best gift a mother can give her babies, in addition to unconditional love, is breast milk!

我的曳曳可以享受喝奶時和我親近的寶貴時光直到現在接近兩歲,你家的寶寶也可以!

icedlemonade
icedlemonade 的照片
Member: 67
Joined: 2008-10-02
唔駛客氣~ 你兩個 BB 相隔咁近,

唔駛客氣~
你兩個 BB 相隔咁近, 要照顧真係唔容易,
加油呀~

kayauchu
kayauchu 的照片
Member: 1492
Joined: 2010-10-04
hi icedlemonade

hi icedlemonade ,多謝哂你先,其實你已經解答左我既問題兩次嫁啦,我上一個問題係如何餵人奶又可以再懷孕,你記得嗎?

icedlemonade
icedlemonade 的照片
Member: 67
Joined: 2008-10-02
可以兩個都餵, 不過記得要以細 B 優先, 因為細 B

可以兩個都餵, 不過記得要以細 B 優先,
因為細 B 淨係靠奶, 大女已經開始食固體, 對奶既需求少D,
尤其是 1 歲之後, 主要營養來源係固體,
早晚兩次人奶, 補充下咁姐~

你可以試下, 譬如, 餵完細 B 食右邊,
到家姐要食, 都比右邊佢,
咁細 B 下一餐就食左邊, i.e. full 果邊 咁~

雖然話人奶會隨年日調節成份,
不過點都仲係人奶, 而唔係變左另一樣野,
所以唔會話 "不適合" 大女既,
只係相比之下, 最適合細 B,
而大女食都仲係好有益架~

如果大女唔願意食, 唔好勉強佢喎~

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?