You are here討論區 / 6 個月以後寶寶 / 餵食水果及飲水

免費索取 育嬰手冊

餵食水果及飲水


Kay Jeong
Kay Jeong 的照片
Member: 1300
Joined: 2010-07-21
列印版本列印版本

BB 而家7個半月大, 唔知點解唔肯食果蓉...
我試過用匙刮蘋果, 將香蕉壓成蓉, 榨橙汁等... 但每次餵 2啖, 佢就伸到條脷好長, 扮作嘔樣俾我睇. 若我將蘋果切粗條, 或一 "楷" 橙咁俾佢, 佢自己拿住又食得好開心. 不過因為佢自己拿住咁樣食, 其實食得唔多, 而且好易整到周圍污糟晒... 所以我先諗住整啲果蓉用匙餵佢~
問題係, 香蕉佢一揸就會爛晒或跣出嚟, 而且黏到啲衫同 cushion 變黑好難洗 我不要!!! 而且 BB 近排最少都要隔 3日先有大便, 所以我諗緊方法點樣可以令佢食到多啲水果落肚~ 有冇媽媽可以分享吓心得?
另外餵水都有問題, 佢唔係好肯飲水/果汁. 佢一向都唔飲奶樽, 若用奶樽餵, 佢寧願喊成個鐘之後攰到瞓都唔食. 而家我用有 2個手柄的學習杯俾佢飲嘢, 不過佢一路都冇自己拿住. 每次餵水/果汁佢只飲2啖, 之後就擰開個頭, 再餵就開始忟... 最終係要埋身食奶! 而家一日飲水量大約只得 50ml. 但午晚餐係食粥仔 (仲要係比較杰的), 懷疑 我怕佢水份唔夠會便秘啊~

maci_mandy
maci_mandy 的照片
Member: 1395
Joined: 2010-08-27
試下用湯匙餵. 我個b開頭都唔肯飲水,

試下用湯匙餵. 我個b開頭都唔肯飲水, 我都係每餐之後用湯匙餵. 餵咗大約2星期, 佢就唔抗拒水嘅味道. 之後, 我用奶樽餵果汁. 甜甜地, 佢慢慢就開始肯飲.

之於果蓉方面, 試下其他生果. 我一開始都係俾佢食apple, 不過佢唔係好鐘意. 心唸apple咁甜都唔鐘意?!? 試多2次都唔得, 就換下口味. 我俾佢食士多啤梨, 啤梨. 發覺佢鐘意啦. 之後就慢慢溝少少蘋果入去.

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?