You are here討論區 / 育兒心得 / Cyberport 數碼港無餵哺地方

免費索取 育嬰手冊

Cyberport 數碼港無餵哺地方


Cindytom
Cindytom 的照片
Member: 1444
Joined: 2010-09-14
列印版本列印版本

2011-1-22 前往數碼港, 原來無得餵哺, 換片地方是摺板, 在修殘廁及女廁內, 令人失望 不肯定

Daisy Lo
Daisy Lo 的照片
Member: 1094
Joined: 2010-05-10
數碼港真係好差, 咁新咁大地方育嬰設施只有一塊換片板,

數碼港真係好差, 咁新咁大地方育嬰設施只有一塊換片板, 廁所超高, 大人用都嫌高, 失敗 !

steplim
輔導員
steplim 的照片
Member: 847
Joined: 2010-02-02
你唔講,又真係唔知數碼港無地方餵。我係呢度返工,就見過外國

你唔講,又真係唔知數碼港無地方餵。我係呢度返工,就見過外國媽媽(包括日本人)在4/F 1或2座對開的 草地上餵奶奶。

母乳專訊派發地點

好開心,係餵奶的路上給我好多次唔同的機會,有單胎,有孖胎,有順利,有麻煩,有全埋身,有全泵,令我可以能體會到不同奶媽的辛酸。

第一胎,餵到囡囡三歲,在三歲生日那天自然離乳。第二胎係龍鳳胎,初頭5個月係一齊餵的全埋身,但返了工後,細孖唔要埋身,只好轉全泵,又係另一種的體驗。唔知第二胎可以餵到幾耐。

同大家一齊努力!!

szeka
義工
szeka 的照片
Member: 1073
Joined: 2010-05-01
咦? 咁差? 反而在附近馬料水有個公共洗手間好ok,

咦? 咁差? 反而在附近馬料水有個公共洗手間好ok, 佢有一個area 係換片, 又可以坐下餵奶, 好乾淨! 我有次去個頭做嘢要搵地方泵奶,好驚喜! 好彩我冇特登過數馬港!

母乳專訊派發地點

szeka

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?