You are here討論區 / 早產及0 - 2 個月寶寶 / 1) 溶奶問題

免費索取 育嬰手冊

1) 溶奶問題


MintChan
MintChan 的照片
Member: 1768
Joined: 2010-11-26
列印版本列印版本

下個星期三要返工了...終於都要返回工作崗位..唔可以同AR B 日對夜對,AR B 又冇得鍾意食就食LU~~ (真係有D唔捨得..)

關於溶奶,有以下問題:

1a) 於餵之前將奶由冰箱移去冷藏格,但不可於冷藏格儲存多過 12hrs,如冰奶未溶晒,就用水/暖水沖。正確嗎?

1b)為減省工序,可否由冰箱取出後直接用水/暖水沖,沖到徹底溶晒再倒落餵奶個樽,再雪番去冷藏格,待餵時先坐暖食?? (整個過程不多於12hrs)

(因我奶奶幫我湊,太complicated佢會攪唔掂,所以我希望盡可能prepare 好晒d野比佢,佢只須坐番熱d 奶便可)

2) 開始餵奶,奶由冷藏格取出坐熱後,可以於室溫下存放多久? (因ar b可能食下停下,唔知佢會攪幾耐.)

3) 有冇上班媽媽可以傳授下d相關的tips 比我ar~~ 感激萬分!!!

最後,想多謝e個website,應該係這個協會,特別係於forum內解答我地疑難既義工媽媽們~~ 冇你地既幫忙同鼓勵,我都好難做到全人奶全埋身餵~~ 真的很感激你們!!!!

heidi
輔導員
heidi 的照片
Member: 102
Joined: 2008-10-22
在雪櫃內溶雪的奶,可以在雪櫃內放24小時。 溶雪後坐暖但沒

在雪櫃內溶雪的奶,可以在雪櫃內放24小時。
溶雪後坐暖但沒有吃過,可以放回雪櫃4小時內吃。
溶雪後坐暖又有吃過,剩下來最好棄之。
所以儲奶時最好一包不要太多,以免浪費。

steplim
輔導員
steplim 的照片
Member: 847
Joined: 2010-02-02
Hi MintChan, 希望幫到你: 1a)

Hi MintChan,

希望幫到你:

1a) 奶由冰箱移去冷藏格,但不可於冷藏格儲存多過 24hrs,放大約10小時才溶為水。

1b) 冰箱取出後直接用水 > OK, 暖水沖唔建議, 溫差太大.

2) 由冷藏格取出坐熱後,最好一小時內飲完,如果真係淨少少,我會用來同bb沖涼,唔好倒咗去。

坐熱要用60度水, 唔可以太熱, 用手指放入水, 唔會立即縮, 表示水溫OK.

加油!!!

母乳專訊派發地點

好開心,係餵奶的路上給我好多次唔同的機會,有單胎,有孖胎,有順利,有麻煩,有全埋身,有全泵,令我可以能體會到不同奶媽的辛酸。

第一胎,餵到囡囡三歲,在三歲生日那天自然離乳。第二胎係龍鳳胎,初頭5個月係一齊餵的全埋身,但返了工後,細孖唔要埋身,只好轉全泵,又係另一種的體驗。唔知第二胎可以餵到幾耐。

同大家一齊努力!!

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?