You are here討論區 / 6 個月以後寶寶 / 我需要support! 應該停奶嗎?

免費索取 育嬰手冊

我需要support! 應該停奶嗎?


maci_mandy
maci_mandy 的照片
Member: 1395
Joined: 2010-08-27
列印版本列印版本

我個bb啱啱足6個月大, 已經食咗2星期米糊. 宜家一日食到半餐糊(用人奶開), 而飲奶就相對少咗d.

上星期第一次黎period, 個胸就開始唔通, 有少少似乳腺炎. 同婦產科醫生傾過. 佢話生完之後體重大跌, 可能period會早d黎. 而黎period時, 人會比較累, 個胸會比較sensitive & 奶量可能會減少. 到咗今日, period已經完晒, 個胸都係唔通 & 奶量仍未見回升. 昨天去咗lacation consultant到, 推通咗好多. 不過個胸就散晒. 今日泵奶都未見多番.

我係全職湊b. 一開始就好支持餵食人奶, 屋企人上上下下都好支持. 一早講好話餵到12個月. 不過身體好唔爭氣. 體重比未大肚時輕咗15磅 (宜家得90磅). 不過就食得好, 訓得好, 乜都好正常!

到咗昨晚, 我最親嘅媽咪&老公就勸我停餵. 佢地話我餵咗6個月, 已經好叻. 唔應該迫自己個身體造奶. 又話我身體好都係對bb負責任. 我有d心大心細. 因為上星期真係好辛苦, 根本冇力氣/精神同bb玩.

請俾d意見我. 我需要d support!

maci_mandy
maci_mandy 的照片
Member: 1395
Joined: 2010-08-27
Thank you, heidi!

Thank you, heidi!

heidi
輔導員
heidi 的照片
Member: 102
Joined: 2008-10-22
其實有不少母乳媽媽都有類似體會,就是不論有任何問題,餵母乳

其實有不少母乳媽媽都有類似體會,就是不論有任何問題,餵母乳都被當作成問題成因,而受到怪責,好像什麼事都關餵奶事。

不論以什麼方式餵哺,湊bb本身就是要用很多精力。有沒有想過,假如以奶粉餵,是否就能解決問題?表面上在開始時奶粉好像輕鬆些,但日後長期要帶著奶粉出街,又要洗奶瓶,都是更多工作,加上吃奶粉寶寶會多病及得不到最佳發展,其代價是要付的。

在現在階段,因為可能未見到成效,只看到辛苦,所以真的很困難,但我們知道,日後寶寶長大了,又聰明,又健康,到時就感到幾辛苦都值得,取到了回報。

而且現在寶寶已開始吃固體,再過多些日子,吃母乳會愈來愈少,同時寶寶大了,對其他事物更有興趣,媽媽亦會多些自己的時間。所以現在的困難只是暫時性的。

再者,餵母乳對媽媽都有很多好處,如可以放鬆,減少乳癌風險等等。

有沒想有甚麼方法找些幫手,等自己輕鬆些,又或者吃好些?是否可以每天寶寶午睡時媽媽也一起睡?花點創造力,總會有方法。

還有是認識其他母乳媽媽,聚聚會,都是十分有用的。

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?