You are here討論區 / 6 個月以後寶寶 / 阿B六個月大, 之前可以一覺瞓天光, 但係呢兩個星期晚晚醒要飲奶, 唔知點算?

免費索取 育嬰手冊

阿B六個月大, 之前可以一覺瞓天光, 但係呢兩個星期晚晚醒要飲奶, 唔知點算?


coseela
coseela 的照片
Member: 1351
Joined: 2010-08-14
列印版本列印版本

阿B六個月大, 之前可以一覺瞓天光, 但係呢兩個星期晚晚midnight醒要飲奶, 唔知點算 傷心 ? 我係一個上班媽咪,因為咁, 我無覺好瞓. 唔知係咪因為我啲奶唔夠佢飲, 所以佢瞓得唔好. 唔通我埋身之後要再加多支奶?

我平時係公司泵奶俾阿B, 平均一日可以泵兩至三次, 大概支有100-120ml.
阿B依家開始食稀粥, 朝早返工前埋身(0630-0700), 晏奏(1100-1200)食粥仔, 之後兩餐食我平日泵出黎既奶, 平均every meal take 200-240ML(1530-1600 & 1830-1900), 等我返到屋企 臨瞓前再埋身 (around 2200). 但係依家到凌晨點幾就醒, 有時三點幾醒, 然後就要再食奶.實在太累了, 點算...

maci_mandy
maci_mandy 的照片
Member: 1395
Joined: 2010-08-27
6個月.... 可能係Growth Spurt喎!

6個月.... 可能係Growth Spurt喎! 如果係, 咁就會為持1星期到

Sarang
Sarang 的照片
Member: 1350
Joined: 2010-08-14
我個女而家又係六個月大,無啦啦要成日飲奶, 之前3,4小時

我個女而家又係六個月大,無啦啦要成日飲奶,
之前3,4小時先一次,
呢排夜晚兩個鐘食一次,每次又唔係食得耐,
我又追唔切上奶比佢飲,
其實呢個會唔會只係一個過渡期咋?

洋洋媽
洋洋媽 的照片
Member: 9
Joined: 2008-07-07
因為BB大了,活動能力及範圍都多了,消耗亦多D.這有可能令

因為BB大了,活動能力及範圍都多了,消耗亦多D.這有可能令BB在夜間睡得不太穩.
由晚上10:00至第二朝的6:30,似乎又真係幾長播.可有考慮日間給BB多少少奶量呢?

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?