You are here討論區 / 育兒心得 / BB 發燒, 好擔心呀~

免費索取 育嬰手冊

BB 發燒, 好擔心呀~


Kay Jeong
Kay Jeong 的照片
Member: 1300
Joined: 2010-07-21
列印版本列印版本

BB 啱啱滿 5個月大, 之前都未病過 (除咗出世時有氣胸之外)
星期日中午幫 BB 沖涼之前探熱都仲係 36.3度. 嗰日佢食完晏晝餐奶之後就瞓咗, 點知半個鐘就突然醒咗喺度喊, 我去抱佢時發現佢好熱, 一度原來 38.5度呀! 我即刻帶佢去醫院, 等見醫生時食咗退燒藥. 之後又照肺 (呢度個個睇急症嘅小朋友都要照), 醫生睇過佢耳仔, 喉嚨, 聽過肚仔都一切正常... 唉~ 都唔知點解咁突然會發燒. 醫生估計多數係感冒喎~ 所以開咗感冒藥俾我, 佢話若果 BB 兩日後都唔退燒就返去驗尿驗血. 我問醫生會唔會因為 BB 出牙而發燒 (就係星期日喇! 當日開始見到白色牙仔喇~) 醫生話唔關事架喎 =.=!
當晚返到屋企 BB 已經退咗燒, 但都仲有 37.4度, 比平時高... 所以臨瞓前我就餵咗佢食醫生開嗰啲退燒同感冒藥, 星期一朝早 (雖然體溫已屬正常 36.4度) 再餵咗一次. 之後我老公話 BB 又冇其他病徵, 又已經退燒, 叫我唔好再餵藥. 停咗藥之後, 直至今日下午體溫都係 36點幾, 但頭先黃昏時又突然升高到 37.2度... 好驚~ 我又唔知 BB 咩事, 到底係咪感冒呢? 係咪應該餵晒醫生開嘅3日藥呀?
補充: BB 食得瞓得, 大小便都同平時差唔多. 係好似攰攰哋, 但撩佢都肯玩~

洋洋媽
洋洋媽 的照片
Member: 9
Joined: 2008-07-07
1) bb 發燒係會表現得攰d. 2) 退燒藥亦係會令bb

1) bb 發燒係會表現得攰d.
2) 退燒藥亦係會令bb 瞓得冧d

bb 發燒,真係好令父母擔心! 我洋洋已7歲了,他發起燒來都會迷迷糊糊的!有時一燒起來,就是兩三天的,我亦會擔心!
最緊要是為bb時常量體溫,知道他們的體溫不會升得太高.及不時用少少暖和的毛巾為他們抹身,手腳,耳背等地方降溫.
這時期的bb 會口渴d,餵人奶亦要頻密些.
但在食藥後仍無法止住體溫升高,就要立即去看醫生了.

希望妳的bb 很快就復原過來.

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?