You are here討論區 / 6 個月以後寶寶 / 一歲後仲餵唔餵人奶好?

免費索取 育嬰手冊

一歲後仲餵唔餵人奶好?


ccvv
ccvv 的照片
Member: 1783
Joined: 2010-11-30
列印版本列印版本

BB已經一歲,之前每日只餵得一餐粥,一餐果蓉,朝早黃昏人奶(只肯啜幾分鐘就要落床玩,可能已經冇乜奶),早上及臨瞓飲奶粉.兒科專科醫生話食得太少,因為佢唔當人奶係正餐,仲話我D奶冇營養,叫我QUIT左佢,咁我個BB又細粒,我老公好贊成個醫生咁講,但我就唔知點做好!呢兩日試下臨瞓先餵人奶,等佢食兩餐粥,點知佢好似食唔飽,半夜成日醒勁扭,老公話佢肯定肚餓啦,好話我仲要堅持......有時我覺得自己好自私,因為要番工又想繼續餵,成日朝早就叫醒BB食奶,但奶又唔多佢又要玩,攪到佢瞓得好少,可能咁先咁瘦,如果連朝早都唔餵,我諗好快就收奶......我應該點做好呢?究竟要點安排進食時間?點令佢吸收足夠營養?

洋洋媽
洋洋媽 的照片
Member: 9
Joined: 2008-07-07
icedlemonade

[quote=icedlemonade]....人奶肯定比奶粉更加有益,
果個醫生話你D奶冇營養, 係佢對母乳缺乏認識,
要 quit 既話, 就 quit 奶粉先啦~[/quote]

GOOD!
心

icedlemonade
icedlemonade 的照片
Member: 67
Joined: 2008-10-02
一歲開始, 小朋友主要營養來源係固體食物,

一歲開始, 小朋友主要營養來源係固體食物, 奶係其次,
我大仔一歲果陣, 起床及臨訓食兩餐人奶, 日間食早午晚三餐固體~

小朋友漸漸長大, 奶減少, 固體增加, 係正確既,
不過, 如果由人奶轉為奶粉, 就唔好喇,
人奶肯定比奶粉更加有益,
果個醫生話你D奶冇營養, 係佢對母乳缺乏認識,
要 quit 既話, 就 quit 奶粉先啦~

heidi
輔導員
heidi 的照片
Member: 102
Joined: 2008-10-22
母乳無論在何時,都是最有營養,最適合寶寶吃,而且有抗體及其

母乳無論在何時,都是最有營養,最適合寶寶吃,而且有抗體及其他保障成份,還有令bb最佳生長的各種成份,沒有任何食物可以相比。世界衛生組織WHO建議母乳起碼吃到兩歲及以後。

寶寶是否太瘦,除了看飲食,還要看父母的身型遺傳。

有很多寶寶都可以邊睡邊吃,不少返工媽媽在半夜或清早都用這個方法。

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?