You are here討論區 / 6 個月以後寶寶 / 引進固體食物的疑問

免費索取 育嬰手冊

引進固體食物的疑問


Max MM
Max MM 的照片
Member: 374
Joined: 2009-04-25
列印版本列印版本

女女11個月大了(中喂緊母乳),但是最近不中意吃粥,每次喂她,都搖頭發脾氣,是咪可以開始比點爛飯她食呢? 可以煮點咩菜比她食呢?因為我自己吾是好識整野食,所以都好煩下。
還有,甘大的BB是吾是要補充點DHA比她呢?我買過三文魚比她食(蒸的),但是她一點都吾中意食,中有咩食物或者其他途徑可以攝取到DHA呢?

lovelyteresa
義工
lovelyteresa 的照片
Member: 582
Joined: 2009-08-20
我個BB都快十一個月,全人奶嘅。早晚兩餐同埋下午一餐人奶,

我個BB都快十一個月,全人奶嘅。早晚兩餐同埋下午一餐人奶,其餘時間我俾兩餐固體佢食。
BB食得好多野嘅,但口味會轉,所以你可以試下加多D唔同配搭俾佢就OK

爛飯係好嘅,因為佢就算牙仔未出得多,佢口都好有力架喇,牙肉都咬到野
另外飯我唔止俾白米,仲會加小米,糙米,同埋薏米俾佢(係荷蘭薏米,唔係大陸果隻,外國野好好咬口,若果你怕硬身就BLEND左先煮)
粥仔可以肉吊味,雞肉豬肉牛肉魚肉都OK,若果係魚柳佢食得添,泥爛佢睇清楚有無骨就OK

中午我開始俾pasta佢架喇,用魚湯或雞肉湯(半條小紅衫魚,略煎加蕃茄或者carrot或者薯仔少許),滾十五至廿分鐘隔渣就OK,煮湯嘅carrot同薯仔可以泥爛佢食,怕條魚有骨就用魚骨袋入住先滾湯

pasta我俾字母粉,有D BB會食桂花粉(即係星星粉)開始先,但我個女食左爛飯所以我就直接俾字母粉,仲有一種叫risoni嘅pasta我個女都好鍾意食。但通粉你就要小心,因為怕煮好入邊有熱湯‘辣’親BB

其實BB呢個年紀食得好多野,爛飯粥仔加番半個旦黃蓉都好香架!

有D BB口味偏甜,你可以blend粟米蓉加落爛飯仔或者pasta俾佢食都OK,我會blend菠菜蓉同埋西蘭花蓉俾佢食添!

大家都係試試下咁,每隻食物由一匙起慢慢加,四日食左肚仔皮膚無事就可以不時俾佢食架啦!

有D BB仲會偏愛bread,但你就要小心有無nuts同旦白會對BB敏感
哈哈大笑

母乳專訊派發地點

teresa

nikitac
nikitac 的照片
Member: 4
Joined: 2008-03-13
Max

Max MM您好!

只要媽媽的日常飲食有食魚,母乳便會含有DHA,網站有不少關於母乳和DHA 的文章,你不妨看看。

食粥方面,你不妨煮得杰少少,給BB 不同質感的粥,讓BB 有新嘗試。

母乳專訊派發地點

Lilypie Kids Birthday tickers

哺乳圍巾,送禮自用皆宜,所有收益撥捐推廣母乳,歡迎選購。

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?