You are here討論區 / 育兒心得 / 好唔開心, 尋晚打左BB兩大下.

免費索取 育嬰手冊

好唔開心, 尋晚打左BB兩大下.


yanual
yanual 的照片
Member: 1093
Joined: 2010-05-10
列印版本列印版本

我係全職媽媽, BB 7.5個月,其實佢真係好好湊,好乖.平時食完奶會好乖咁比我幫佢抹口,然後上床自己瞓,最多要"曖"一、兩次就瞓著。
但係上星期開始BB成日唔肯瞓,放上床一陣就喊,抱起身即刻唔喊,再比佢埋身食奶佢又唔要... 如是者要攪一.兩個鐘。真係好攰呀!因為仲有一堆家務要做埋先瞓,我老公又攪佢唔掂,有時仲要夜返...
尋晚又係咁,佢坐左係床上度大喊,我忍唔住打佢大脾兩大下,喊得仲利害...我個心超痛即刻抱住佢,佢就冇喊笑返.但我就勁內疚,好唔開心,瞓都瞓唔著。 哭泣

母乳專訊派發地點

Lilypie Breastfeeding tickers

yanual
yanual 的照片
Member: 1093
Joined: 2010-05-10
各位媽媽,多謝你地呀! 結果我同bb去睇醫生,因為真係唔知

各位媽媽,多謝你地呀!
結果我同bb去睇醫生,因為真係唔知咩事,醫生話佢有d鼻塞,所以扭計d,食完藥而家好好多啦。
全職媽係好辛苦ga,但親眼見到bb成長真係好寶貴,特別係bb天天有不同既轉變,開心多過唔開心。我之前都係揹住bb做家務買餸,而家有時可以放到落playpen自己玩,但亦有一放底就喊既時候,唯有抱下又放底下。唉,下星期我老公仲要去trip,希望bb到時乖乖啦。

kayauchu
kayauchu 的照片
Member: 1492
Joined: 2010-10-04
我同你既情形係一模一樣嫁,本來佢好乖,同你形容既都係一樣,

我同你既情形係一模一樣嫁,本來佢好乖,同你形容既都係一樣,唔知點解近日成日喊,要抱住先唔喊,我又係全職媽咪,日日家務大把等住我做,有時我仲要咩住佢做家務呀,佢爸爸又係唔識湊女,唯有我一個人頂硬上啦........

唯一一樣野我唔同你,就係我果個bb只係4個月大渣.....

nikitac
nikitac 的照片
Member: 4
Joined: 2008-03-13
上星期天氣轉涼,有些BB

上星期天氣轉涼,有些BB 會對天氣轉變而有所反應,你諗下張床凍冰冰,佢唔想自己一個瞓,想暖d有人抱,但BB 唔識講,所以用喊來表達。

我明白做家務的壓力,有時累得滯,試過晚飯的碗碟浸到第二朝先洗,所以有時不用勉強自己。

至於爸爸湊BB,可能鼓勵爸爸搵自己的方法去安撫BB,有些爸爸鐘意又搖又抱,有些鐘意抱住來回踱步,有些爸爸甚至鐘意對住BB 一展歌喉,有些爸爸甚至三管齊下,其實呢d 都係親子活動。

主席黃太講過,一歲以下的BB 唔會扭計,佢地用喊來表達需要,換個角度諗,就會唔會迫得自己咁緊,覺得自己唔識照顧BB 了。

母乳專訊派發地點

Lilypie Kids Birthday tickers

哺乳圍巾,送禮自用皆宜,所有收益撥捐推廣母乳,歡迎選購。

Smallbear
Smallbear 的照片
Member: 1594
Joined: 2010-10-26
我個bb三星期大 佢呢個星期日日都扭計 有時候我都好攰搞佢

我個bb三星期大
佢呢個星期日日都扭計
有時候我都好攰搞佢唔掂
仲要我個b仔好鬼大力
次次同佢換片都要角力咁濟
仲有就係佢一喊就喊到咬牙切齒個種
有咁大聲得咁大聲
我都試過有一次拍咗佢大脾仔一下
跟住佢就喊得仲大聲
不過之後都係有少少心痛抱番佢補數囉

昊霖媽媽
昊霖媽媽 的照片
Member: 36
Joined: 2008-09-18
佢可能出牙仔唔舒服喎。

佢可能出牙仔唔舒服喎。

agneschim
agneschim 的照片
Member: 1144
Joined: 2010-05-26
BB有時係會痴身d.家務做唔完可以分幾次做,唔使迫自己一定

BB有時係會痴身d.家務做唔完可以分幾次做,唔使迫自己一定要一日做曬d乜,家人最重要嘛.
如果你真係覺得佢好煩,可以由佢喊一陣,bb喊一陣唔會有事既.

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?