You are here討論區 / 6 個月以後寶寶 / 十個月大,仍每晚醒兩至三次

免費索取 育嬰手冊

十個月大,仍每晚醒兩至三次


cat008
cat008 的照片
Member: 957
Joined: 2010-03-18
列印版本列印版本

女兒快十個月大,很多BB都已經可以一覺睡天光,但她還是醒好幾次,我家姐話可能她晚上吃不飽,所以建議睡前餵支奶給她, 事實我自己的奶已少了很多,睡前雖然有吃奶,但可能真的不夠飽,她習慣啜著睡,所以她不飽也不會哭,我知道繼續吃人奶好,但有沒有辦法解決睡覺這問題?

洋洋媽
洋洋媽 的照片
Member: 9
Joined: 2008-07-07
戒夜奶/戒奶/BB

戒夜奶/戒奶/BB 瞓得少等問題都令媽媽好困擾.
其實,呢D問題並不是母乳BB 特有的,幾乎每個BB 都會有經歷過.

但由於,每個BB 的性情習慣不一樣,各自的家庭環境也不同.所以處理手法亦會有D分別架.
好高興大家能以過來人身份在這平台分享心得.

餵母乳能增進親子關係,就是來自媽媽如何從不會用語言表達需要的BB身上,了解他們的需要,使BB 們對妳產生信任!

母乳媽媽們,努力加油!
BB 一定會體會及記住妳為他們所付出的愛的! 心

nikitac
nikitac 的照片
Member: 4
Joined: 2008-03-13
研究說,九至十二個月的BB

研究說,九至十二個月的BB 能一覺睡天光,但有些也需要吃夜奶。一般來講,過了一歲才刻意戒夜奶也不算遲,因為餵母乳是按需要嬰兒而餵,而母乳在嬰兒頭一年都是主要的營養來源。

小孩子的腦部需要間歇地休息,若日間缺乏小睡或晚上太遲才睡,他就會「過度疲倦」,晚上將會更難入睡或者影響睡眠質素。這些小孩通常在日間會表現出情緒不穩,晚上又經常醒來不願睡覺。

白天的話,9至12個月大之後,寶寶在早上和下午均需要小睡,BB白天小睡睡得好嗎?通常過了一歲後,大多不需要吃夜奶。

寶寶安睡小貼士

1. 作息定時;
2. 養成睡前常規,例如﹕洗澡、聽音樂、食奶等;
3. 要細心觀察寶寶的精神狀態,在寶寶開始疲倦時,例如﹕他減慢活動節奏、手擦眼睛或打呵欠等 ,父母便要開始睡前常規,防止他因「過度疲倦」而不能入睡。

母乳專訊派發地點

Lilypie Kids Birthday tickers

哺乳圍巾,送禮自用皆宜,所有收益撥捐推廣母乳,歡迎選購。

heidi
輔導員
heidi 的照片
Member: 102
Joined: 2008-10-22
有關bb睡眠的各種意見,有時候母乳媽媽聽到,總覺得吾多妥,

有關bb睡眠的各種意見,有時候母乳媽媽聽到,總覺得吾多妥,媽媽本能上會告訴自己,由得寶寶哭而不埋,是不可以接受的。
問題是出於不少建議,都是因奶瓶文化應運而生。
對於母乳寶寶,跟本不存在什甚戒夜奶,睡眠訓練等問題。問題是大人未能適應寶寶的需要及不了解正常的需要。
母乳餵養是正常的餵哺的方法,只可惜太少人做到,因此正常情況(但少見)被悞以為有問題。
人類寶寶在頭一年的腦部發育很快,很需要能量,但相對其他動物,寶寶出生時仍很未成熟,所以要吃少少,密密吃,及要與媽媽一起才能求存。
在晚上,寶寶是要吃奶的,差不多佔一天的百份之二十,可想而知,對腦部發育是何等重要。
加上寶寶是比大人有更多淺睡的時間,容易醒。淺睡時亦是腦部活動很旺盛之時(人類比動物腦部更發達)。這些都是正常的情況,如硬要改變,是要付出代價的。
因此,有很多母乳媽媽都會與寶寶同睡,邊睡邊餵,同時可以得到更多睡眠,研究亦已證實這論點。

yellowsq
yellowsq 的照片
Member: 1192
Joined: 2010-06-11
Dear fion,
yellowsq
yellowsq 的照片
Member: 1192
Joined: 2010-06-11
Dear fion,

Dear fion, 你的苦況我都好明白。一個個bb的情況都唔同,我只可以講下我果個的情況給你參考一下,不好意思。
想問下你日頭返工係咪有泵奶?最後一次泵奶係幾點?會否泵完奶後身體造唔切奶所以bb最後果餐唔係太飽?
我平日都要返工,我而家只係weekend的日頭才會埋身餵,臨訓果餐一定係用奶樽餵泵奶。so far我的奶量都keep 到,僅僅夠。我唔敢話埋身餵最後果餐一定唔得,但就唔知佢食得飽唔飽囉。會唔會試下用奶樽餵三兩安然後再埋身餵?又或者開點固體食物俾佢食,然後再餵奶?我而家係先用兩安奶開米糊俾佢食,再餵佢食四至五安奶。食飽後就幫佢抹面,清潔口腔,換睡衣/睡袋,較暗燈,開輕音樂,同佢傾下計,講下故仔,幾個字至半個鐘後見佢有睡意就放落床。
我果個冇你果個咁叻,仲未識自己坐起身,所以我都唔係百分百了解你的情況。
至於由佢喊幾耐先理佢,書同網站話放低佢之後就要離開佢視線,如果過左五分鐘仲喊緊就入去拍拍佢,之後又走開,再過十分鐘,仲喊緊就重覆以上動作,如是者十五分鐘,二十分鐘.. 愈隔愈疏。目的就係訓練佢有自我安撫的能力。一定唔可以心軟。我果個都試過喊個幾鐘架。
另外,你亦可以試下俾個公仔佢攬住訓,等佢有多點安全感。

預祝你成功!

Fion Chan
Fion Chan 的照片
Member: 1224
Joined: 2010-06-25
Hi

Hi Yellowsq,我都有睇呢個網站,但發覺好似好難做咁,因為bb喊得好勁,喊都成十一點都未肯瞓(已一個鐘),最終就心軟又抱番佢...

我本身要返工,已只可早晚埋身餵,若睡前都無得埋身餵我又怕無奶,但係咪都要堅持呢?埋身餵一定唔得?若bb食食下已瞓著係咪可放落床定要再整醒佢?我bb差唔多九個月大,好難攪...

瞓著後半夜醒,我bb係直頭成個坐起身,甚至企喺度要我抱,我都試過放低要佢瞓,一路拍一路安撫佢,佢就不停咁坐喺度...如是者又試過成個鐘...最終又係頂唔順要抱住... (因為我要返工,真係好辛苦呀!! 哭泣 )

可否抱住然後餵佢飲水?等佢有飽肚感然後瞓番?

真係好多問題,唔好意思! 微笑

yellowsq
yellowsq 的照片
Member: 1192
Joined: 2010-06-11
Dear fion,

Dear fion, 我首先係戒左啜住訓,最尾果餐係泵出黎用奶樽餵佢。咁樣可以知道佢食左幾多。食完之后半個鐘先至放佢落床。其實我都係參考johnxxx's baby 的網站。佢有個專題講睡眠的,仲有睡眠評估。你可以去睇下。

當然,喊到嘔梗係唔可以唔理佢啦,萬一佢真係嘔,梗係要幫佢處理。唯有第二晚再試過教佢自己訓囉。

Fion Chan
Fion Chan 的照片
Member: 1224
Joined: 2010-06-25
yellowsq,可否分享多啲經驗?我bb宜家差不多九個月

yellowsq,可否分享多啲經驗?我bb宜家差不多九個月,都係犯咗呢啲大忌,九點就俾佢食最後一餐奶,但都係食到佢瞓著先放低,之後就隔兩三個鐘醒一次,我怕嘈住老公所以一醒就抱同餵佢,佢通常食十分鐘就瞓番...我試過唔餵只係抱佢就會喊,一定要啜住 哭泣

我都好想幫bb有好的睡眠習慣,亦試過唔抱佢,但都係心軟... 我不要!!!

想請問:
1. 等bb有睡意就放低,咁係咪就算bb喊到嘔、喊成個鐘都唔可以抱佢同埋由得佢自己一個喺房喊?要到幾時先可以理佢?
2. 夜晚起身若只抱唔餵係咪都唔得?若佢唔肯就係咁喊係咪都只係拍下佢?可否俾水佢飲?

好困擾 哭泣 ... 請指教!

昊霖媽媽
昊霖媽媽 的照片
Member: 36
Joined: 2008-09-18
係呀,昨日去買餸,先至聽個媽媽喺度"呻",話由於佢哋有細到

係呀,昨日去買餸,先至聽個媽媽喺度"呻",話由於佢哋有細到大慣咗拍住BB讓佢入睡,依家搞到晚晚都要同老公輪住拍BB先至搞得諗....慣習慣真係要盡快戒甩呀。

yellowsq
yellowsq 的照片
Member: 1192
Joined: 2010-06-11
Dear

Dear Cat008
希望我以下的經歷可以給你一個參考。

三星期前,我一直都是讓寶寶每晚啜著睡,她每隔三兩小時便醒,我給她啜奶,有時可以啜上四十五分鐘,她啜得累便睡著了,誰不知一放回床又醒,如是者我每晚的睡眠便給糟蹋了。到她七個月大,我跟丈夫決心解決這問題,於是遍尋網上及衛生署給的育嬰資料並照著做。
我發覺當中的大忌我們都犯了。一是不能讓寶寶啜著睡、搖著睡、或在懷中睡著,因為這樣她便不懂自己睡覺。應臨睡前把燈光較暗,播些搖籃曲,和她傾下計或說故事,到她有睡意便放她落床,然後離開房間。上述的我都...照做了。第一晚嘗試不太管用,因為我們在放她落床後沒有離開她的視線,於是她便不停哭,甚至哭到嘔。到第二晚,我們放她落床後便離開房間,由她哭。結果她哭不到五分鐘便睡著了。半夜也有哭,但我們堅持不抱她,只是拍拍她,過了一會,她又睡著了。如是者過了數晚,她現在已可自己睡覺及一睡到天亮了。
至於喝奶,我是讓她睡前吃飽飽的(約五安)半夜即使醒也不再餵了。你可以參考一下。
要對自己和寶寶有信心啊!祝你成功!

cat008
cat008 的照片
Member: 957
Joined: 2010-03-18
晚間會餵她兩三次,早上會給她吃少量米糊,中午及晚上就吃粥仔

晚間會餵她兩三次,早上會給她吃少量米糊,中午及晚上就吃粥仔,下午會餵奶及吃點水果.有時會給點手指餅.
日頭午睡有時睡一次,有時睡二次,加埋大約睡1-2小時.

nikitac
nikitac 的照片
Member: 4
Joined: 2008-03-13
cat008您好! 十個月大的BB,已經食緊固體,BB

cat008您好!

十個月大的BB,已經食緊固體,BB 現在一日食幾多餐固體?BB 日頭的午睡是怎樣?

餵夜奶是增奶量的好方法,如果你有餵開夜奶,都唔怕奶量會少。

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?