You are here討論區 / 6 個月以後寶寶 / BB抗拒進食固體怎麼辦?

免費索取 育嬰手冊

BB抗拒進食固體怎麼辦?


Lamlamhimhim
Lamlamhimhim 的照片
Member: 1114
Joined: 2010-05-15
列印版本列印版本

BB6 個月大,已開始每日試食米糊兩星期多,但表現抗拒,一手推開,有時真係一啖都餵唔到,無法取代一餐奶,我亦要上班,又恢復月經,奶量已大跌,上班只勉強泵到兩餐奶,但bb在我上班要食三餐所以無奈何補一餐奶粉...放工放假就算全埋身也不夠奶,尤其以夜晚最明顯,bb不停醒不停找東西吸吮....奶庫也只餘下1~2包冰奶.......
我可以點做?很不開心自己不夠奶餵飽他.....

nikitac
nikitac 的照片
Member: 4
Joined: 2008-03-13
育兒方法五花八門,所以要睇番自己BB

育兒方法五花八門,所以要睇番自己BB 的需要,來決定使用邊個方法。

6 個月以後引進固體,是要BB 學習進食和消化固體,在頭一年BB 進食固體是輔助母乳,不是取代。而且母乳在BB 頭一年來說仍是主要的營養來源,所以BB 可以食奶又食固體。正如charlottechy 所言,先餵奶等BB 無咁肚餓,就會較易接受新的食物。

母乳專訊派發地點

Lilypie Kids Birthday tickers

哺乳圍巾,送禮自用皆宜,所有收益撥捐推廣母乳,歡迎選購。

kathy_cwc
kathy_cwc 的照片
Member: 1648
Joined: 2010-11-02
現在天氣開始轉涼,你可以飲d滋潤既糖水如雪耳木瓜咁,之後b

現在天氣開始轉涼,你可以飲d滋潤既糖水如雪耳木瓜咁,之後bump d 奶出黎開米糊試下,等有d甜甜地既味道可唔可以吸引到佢,如佢真係太抗拒,就唔好強迫佢食,等隔一排再試

charlottechy
charlottechy 的照片
Member: 1039
Joined: 2010-04-18
我開始都有呢個問題架, 可能因為bb太肚餓,

我開始都有呢個問題架, 可能因為bb太肚餓, 冇耐性等你慢慢餵, 我諗唔係因為抗拒固體o既...
不如你試下早少少餵佢啦, 如果平時餵奶隔三個鐘, 就試下食完奶兩個鐘就開始餵, 當佢冇咁餓就會肯乖乖地坐o係度!
仲有呀, 我個朋友話bb一般都鐘意米香架, 試下唔好用街買o個d糊仔, 自己用米煮啦, 可能會吸引bb多d架!

Wong Jessie
Wong Jessie 的照片
Member: 1056
Joined: 2010-04-24
點解我睇一本嬰兒雜誌,個醫生話如果bb唔係肯固體,只肯食奶

點解我睇一本嬰兒雜誌,個醫生話如果bb唔係肯固體,只肯食奶,就更加唔好o係食固體前比奶佢,因為會令佢更唔肯食,個醫生話寧願set個limit比佢試食固體,然後先再餵奶,咁究竟邊樣先o岩呢?

nikitac
nikitac 的照片
Member: 4
Joined: 2008-03-13
lamlamhimhim

lamlamhimhim 您好!

你可以在食固體之前餵母乳給BB,等他飽飽地,食米糊時就會有耐性。

能夠餵到BB 六個月大,你已做得好好,是個很盡責,很比心機的媽媽,憂慮也會令奶量少,你已經達成了世界衛生組織的建議,不要給自己壓力。 心

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?