You are here討論區 / 6 個月以後寶寶 / 中午轉為固體

免費索取 育嬰手冊

中午轉為固體


yanual
yanual 的照片
Member: 1093
Joined: 2010-05-10
列印版本列印版本

BB下星期就7個月,係5.5月時開始試食固體,由人奶米糊到而家粥仔,愈來愈鐘意食。

時間表如下:
7:30AM -- 埋身餵
11:30AM -- 1碗粥仔+埋身餵(5-10MINS)
3:30PM -- 埋身餵
7:30PM -- 埋身餵 + 生果蓉
10PM -- 埋身餵

不過今星期右邊乳房有了乳腺炎,睇了醫生食完藥再加上勁擠,現在好了很多。想請教一下我係唔係因為BB中午食少左, 還是因為食唔清,所以發炎?而家我中午個餐變左先餵人奶, 之後先比粥,但係BB因此就食少好多,只食到1/2碗. 到底我應該點做? 不肯定 唔知右邊咩原因,自從乳腺炎後,BB好像不太願意食,成日食食下離口,跟住自己又食返.

我好想餵到自然離乳,加上BB係我自己湊,自己一有D咩唔舒服就變到好難照顧BB.請比D意見我,謝謝!

母乳專訊派發地點

Lilypie Breastfeeding tickers

yanual
yanual 的照片
Member: 1093
Joined: 2010-05-10
謝謝你的意見! 其實我都想訓練BB食SOLID食得好D,所

謝謝你的意見!
其實我都想訓練BB食SOLID食得好D,所以最初份量可能比得多左,身體一下子唔適應。而家重新再試過。

洋洋媽
洋洋媽 的照片
Member: 9
Joined: 2008-07-07
其實亦吾需要特別在食固體前給BB

其實亦吾需要特別在食固體前給BB 餵人奶的.
因為食固體食物都要訓練的,如果BB 食人奶已食得半飽,佢就無咩意欲學食D要去嘴饞既野架喇. 適得其反就吾好喇!

只是,如果妳的乳房仍有位置塞了,就要改變一下餵哺姿勢啫.讓BB 幫妳吸通D 咁解啫!

yanual
yanual 的照片
Member: 1093
Joined: 2010-05-10
thank you

thank you 洋洋媽!
中午個餐我係唔係應先食奶,然後比粥會好D?

洋洋媽
洋洋媽 的照片
Member: 9
Joined: 2008-07-07
yanual

[quote=yanual]......不過今星期右邊乳房有了乳腺炎,睇了醫生食完藥再加上勁擠,現在好了很多。.....唔知右邊咩原因,自從乳腺炎後,BB好像不太願意食,成日食食下離口,跟住自己又食返.....

我好想餵到自然離乳,加上BB係我自己湊,自己一有D咩唔舒服就變到好難照顧BB.請比D意見我,謝謝![/quote]

yanual,

1) 乳腺炎過後,好多媽媽都會少左奶,這情況會隨住身體復原而改善返既.
2) 試下改換抱b餵奶的姿勢,可利用bb 的吾同方位吸啜,幫妳吸通有乳塞的地方.
3) 現階段妳的bb 還是依賴母乳的營養來支持他們的成長的.妳還可以繼續餵的啊.
4) 如因發炎後少了奶而不夠餵bb也不用擔心,因他們都開始了食固體食物.在不夠奶時,給bb 食生果或bb 餅,都可以充飢.

妳努力為bb,他長大後是會知道,會好錫妳的!這是全職媽媽的回報!
加油!

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?