You are here討論區 / 6 個月以後寶寶 / 是否要兩個鐘餵一次增奶量?

免費索取 育嬰手冊

是否要兩個鐘餵一次增奶量?


YUMIEE
YUMIEE 的照片
Member: 983
Joined: 2010-03-26
列印版本列印版本

而家奶量好少,今天補了奶粉.

我在想是否要變返兩個鐘餵一次,佢都成九個月,仲可唔可以增奶量呢?

洋洋媽
洋洋媽 的照片
Member: 9
Joined: 2008-07-07
YUMIEE, BB

YUMIEE,

BB 9個月大了,能食幾多餐固體?
由於BB 吸啜的需求少了,令妳造少左奶係正常的.
如果BB 係因為口渴而要奶,可以乘機教佢地飲水/果汁.

steplim
輔導員
steplim 的照片
Member: 847
Joined: 2010-02-02
Hi

Hi Yumiee,

bb已經九個月大,應該開始進食固體食物,對奶的需要會開始減少,不過餵母奶係無時間表,bb想食及肚餓,你就可以餵。

每兩小時餵一次奶,係可以增加奶量,你餵奶時,俾身體知道要供應多d,身體就會自然多奶。我囡囡於歲半時曾經出一次玫瑰疹,當時佢什麼都唔食,只係會埋身飲奶,我都可以有奶水供應俾佢在病時的飲用,所以人的身體係好奇妙。

加油!!!

母乳專訊派發地點

好開心,係餵奶的路上給我好多次唔同的機會,有單胎,有孖胎,有順利,有麻煩,有全埋身,有全泵,令我可以能體會到不同奶媽的辛酸。

第一胎,餵到囡囡三歲,在三歲生日那天自然離乳。第二胎係龍鳳胎,初頭5個月係一齊餵的全埋身,但返了工後,細孖唔要埋身,只好轉全泵,又係另一種的體驗。唔知第二胎可以餵到幾耐。

同大家一齊努力!!

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?