You are here討論區 / 6 個月以後寶寶 / 乳線發炎, 係唔係應該停人奶呢?

免費索取 育嬰手冊

乳線發炎, 係唔係應該停人奶呢?


SHIREY
SHIREY 的照片
Member: 1400
Joined: 2010-08-29
列印版本列印版本

仔仔7個月大, 一直都係半人奶, 一直都好努力好努力咁去谷返多D奶, 由之前唔夠奶到最近一個月開始多返奶, 本來係件好事, 但不幸地我乳線發炎, 醫生叫我停晒人奶, 如果想繼續餵人奶就要泵出來倒左去, 直至一星期後食完整個療程既藥後先可以再餵返, 考慮左好耐, 本來都係想由佢自然咁停, 但仍然有谷奶, 一谷就泵出來倒左去, 其實我都唔想停, 之前既努力而家先見到有D成果, 同埋抱起阿B時, 阿B習慣啜啜, 但係就冇得比佢啜, 有D唔習慣同難受既感覺, 仲想喊添,而且就係停餵人奶期間BB就開始發燒, 呢次係佢第一次發燒, 好驚好擔心, 唔知關唔關我停人奶事, 而家我又想比返人奶佢食, 但我發覺我開始回奶, 而家都唔知點算好, 繼唔繼續餵人奶好? 但我老公講: "始終都有一日要停架啦...", 我都唔知想點好

洋洋媽
洋洋媽 的照片
Member: 9
Joined: 2008-07-07
Shirey, 想妳初頭餵奶都捱過吾少艱難,當中沒有放棄過

Shirey,

想妳初頭餵奶都捱過吾少艱難,當中沒有放棄過,一直堅持到現在,妳也真的好叻!相信這是個信念的堅持: 要給BB最好的食物!
當BB 有病時,尤其首次病了的時候,媽媽的心會好痛,真的想跟BB交換身份,由自己去承受那病痛!但餵哺母乳,就是給BB在病時的最佳安撫.他們無胃口,吾自在,吾舒服,又吾識講妳知,相當無助.但妳的懷抱,妳的乳汁對BB來說既是食量又是安撫.這會大大減低他們的不安及痛苦的!
BB總有戒奶(或是自然離乳)的一日,但我們經常強調,戒奶也不應一刀切,免得BB在心理上有太大不捨.
做媽媽的也會病,也會有情緒低落時,但想想自己在失意時,仍有個寶貝在惦掛自己,在等著妳的擁抱,不就立即精神起來嗎?!

加油啊媽咪! 心

icedlemonade
icedlemonade 的照片
Member: 67
Joined: 2008-10-02
我餵大仔期間, 都乳腺炎左兩次, 餵到宜家佢兩歲九個月,

我餵大仔期間, 都乳腺炎左兩次,
餵到宜家佢兩歲九個月, 仲餵緊,
我覺得不必因為乳腺炎而決定停餵人奶~

我唔肯定, 係咪因為我地嚴重程度唔同呢,
我兩次睇醫生, 醫生都係開D合適既消炎藥比我,
叫我照常餵奶~

我唔係醫生, 唔敢亂咁講, 不過我咁諗:
古代D媽媽都會乳腺炎, 古代冇奶粉,
唔餵奶, 咁 BB 饑饉三十咩?

你覺得奶少左, 唔駛擔心,
總之你埋身比 BB 啜密D, 自然就會多返架喇~

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?