You are here討論區 / 6 個月以後寶寶 / 8個月大B唔鍾意食固體食物會不會營養不良

免費索取 育嬰手冊

8個月大B唔鍾意食固體食物會不會營養不良


Angelamm
Angelamm 的照片
Member: 1462
Joined: 2010-09-21
列印版本列印版本

本人是全職媽媽,BB已8個月半大,6個月開始比米糊、香蕉、薯仔、梨,但系BB都系有時食多點(兩大匙更幹米糊沖水),有時食得好少,所以基本上全日都系食人奶主。
另外,BB水都唔飲,因爲壹路都系埋身喂,所以BB都唔食奶樽,有時試過用匙更喂水,BB都系食少少。我試過泵啲母乳系飲管杯比佢飲,但點都唔肯飲,仲勁喊。果汁試過蘋果汁同梨汁,好似都興趣不大
唔知點洋先可以讓BB食多點固體食物呢?依家咁洋食人奶爲主會唔會營養不良呢?咁點算?

洋洋媽
洋洋媽 的照片
Member: 9
Joined: 2008-07-07
響BB

響BB 一歲之前,母乳都係佢地既主要食物.但係到一歲大後,佢地主要食量就應該係固體食物了.到時,母乳只能當個點心補充品了.

但在BB 一歲前,我地亦都應該為佢地進食固體食物而作準備.就係逐步增加佢地既固體食物份量與品種.

每個BB 既口味,同接受糊仔粥仔既情況都吾一樣.有D 好鍾意食糊仔,有D吾鍾意吞嚥既BB,對D 又 "杰" 又 "鞋" 既粥仔同飯仔都好抗拒都吾定.所以,媽媽要觀察BB,睇佢地係鍾意D 咩質地既食物,同喜歡邊 D 品種既食材等等....

至於飲水,我地都了解全人奶BB 係吾多鍾意D 無味道既液體飲品.不過,都係要通過耐心教導,在佢不覺意時,遞D 水俾佢吸幾口,又或者用針筒,不時趁佢吾覺,喞D水過佢飲咁囉!

Angelamm
Angelamm 的照片
Member: 1462
Joined: 2010-09-21
我都試過蛋黃、紅蘿白、南瓜等等,但佢都系食得好少,多時1安

我都試過蛋黃、紅蘿白、南瓜等等,但佢都系食得好少,多時1安士到,少時真系試壹點點唔食了。試過粥仔,更加唔食。
飲管杯佢其實試過壹次啜到壹口水架,不過之後就點都唔肯試了,淨系咬。我放點母奶系奶樽,有壹次佢都試過飲到1安士,但之後又系點都唔肯試了。
我前幾日去睇醫生(我喉嚨痛),醫生話8個月可以斷奶啦,B食母乳會營養不良。我就好擔心,但其實我都唔知點先可以讓佢食多點其它野。我個B胃口都唔算大,有時我覺得佢食奶都唔算太多,食壹邊都沒完就起身要去玩,除非要睡覺之前可以壹路食到睡。唔通要讓佢飲少點奶?

昊霖媽媽
昊霖媽媽 的照片
Member: 36
Joined: 2008-09-18
你不妨再試吓其他種類的食物。我個囝嗰時唔食米糊架,但係就食

你不妨再試吓其他種類的食物。我個囝嗰時唔食米糊架,但係就食粥仔。其他種類的食物,可以試吓蛋黃、紅蘿白、南瓜等等。

飲管杯佢應該未識得啜架,梗係喊啦。

至於飲水D樣嘢,我個人唔贊成因為佢唔肯飲水,所以就俾D有味的嘢佢飲,因為咁只會令佢更加唔飲水。慢慢黎啦,每次飲幾口,飲飲吓就得架啦。

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?