You are here討論區 / 6 個月以後寶寶 / 日日飲木瓜魚湯都唔夠奶比BB食, 點算?

免費索取 育嬰手冊

日日飲木瓜魚湯都唔夠奶比BB食, 點算?


SHIREY
SHIREY 的照片
Member: 1400
Joined: 2010-08-29
列印版本列印版本

你好~我仔仔係早產BB, 我係8個月時已經生左佢, 而家已經剛剛6個月喇, 因為BB出世不夠4磅, 所以要留係醫院成一個月先出得院, BB係醫院期間,我每日都泵奶拎去醫院比BB, 最初一星期既奶量都足夠比BB食一日, 但到左第二個星期開始已經要補1-2餐奶粉, 之後要補奶粉既次數越來越多, 直至上個月都可以維持半人奶半奶粉, 而家佢已經要食6安奶, 因為我要返工既關係, 而且BB係嫲嫲屋企住, 我每日只可以埋身餵佢一次, 仲要次次食完都唔夠, 要補多2安奶, 見到BB係咁啜係咁啜都無奶比佢, 好有內疚感, 覺得好無用, 好唔開心, 返屋企後可以泵2次奶, 每次埋身餵同泵奶相差既時間大約6個鐘, 每次4-5安左右, 根本就唔夠佢食, 我試過4個鐘泵一次, 每次都好少奶, 只得2-3安, 所以我伸延至6個鐘先泵一次, 我已經日日飲木瓜魚湯, 6個月來無一日唔飲, 但都唔覺奶量有增, 唔知點算, 但我唔想放棄, 因為佢雖然係半人奶, 但健康同體重暫時來講都好滿意.

SHIREY
SHIREY 的照片
Member: 1400
Joined: 2010-08-29
救命呀~已經飲左兩日豆漿, 每日3支, 日日都有食飯,

救命呀~已經飲左兩日豆漿, 每日3支, 日日都有食飯, 每日埋身餵, 由一次增加到兩次, 泵奶相隔時間由6個鐘, 縮短至4-5個鐘, 但比之前仲少左既, 而家每次泵出來只有3安, 之前都有4-5安, 灰心指數又上升返喇, 唔知我係唔係唔受得豆漿呢? 我好驚回奶呀, 而家都唔知點算 哭泣

SHIREY
SHIREY 的照片
Member: 1400
Joined: 2010-08-29
多謝咁多位, 今日我開始飲豆漿, 同埋嘗試泵密D,

多謝咁多位, 今日我開始飲豆漿, 同埋嘗試泵密D, 聽完你地D意見, 我開始有返信心, 我會為左仔仔努力架喇, THX 微笑

Wong Jessie
Wong Jessie 的照片
Member: 1056
Joined: 2010-04-24
唉…我呢幾日又係少左奶呀!都唔明點解!已經好準時泵,但隔幾

唉…我呢幾日又係少左奶呀!都唔明點解!已經好準時泵,但隔幾個星期就會少下奶,又要再泵番密d先得!上次好彩可以多番奶,今次唔知有冇咁好彩! 我不要!!!

icedlemonade
icedlemonade 的照片
Member: 67
Joined: 2008-10-02
你話: "我試過4個鐘泵一次, 每次都好少奶,

你話: "我試過4個鐘泵一次, 每次都好少奶, 只得2-3安, 所以我伸延至6個鐘先泵一次"

咁就搞錯左啦! 唔係隔耐D就造多D奶架~ 覺得奶少, 更加要泵得密D~

我自己就覺得木瓜魚湯唔 work, 章魚花生湯就好 work, 可能人人唔同架, 你可以試多幾種~

smileatwing
smileatwing 的照片
Member: 1201
Joined: 2010-06-15
你試下飲豆漿 同 花生漿丫, 幾好架.....

你試下飲豆漿 同 花生漿丫, 幾好架..... 食多D蔬果, 食飽D, 千祈唔好減肥住呀......開始返工時我都係冇咩奶架, 每邊得2安咋, 現在返左工一個多月, 有時PUMP到一邊有4安呀! 仲有, 因為之前D奶孟孟緊唔多夠食, 我2個星期前開始半夜都起身泵, 泵完飲反D豆漿先訓, 第二朝又邊泵邊餵, 呢個星期開始有多添嘞, 可以放入冰箱添, 加油呀! 我本來一返工得好小奶以為就此玩完, 但係馮住堅持母乳最好的理念, 辛苦都要半夜起身泵奶, 肥都食多D野唔減肥, 悶到死都唔去街, 日日放工即刻趕回家餵奶......我現在寶寶3個半月都係食純人奶架 微笑

好多時一冇信心就來呢個網同人傾下計找人幫手, 傾完信心又返晒喇, 希望都幫到你啦!

昊霖媽媽
昊霖媽媽 的照片
Member: 36
Joined: 2008-09-18
唔好灰心,盡力做啦。可以的話盡可能埋身多D或者泵多D,因為

唔好灰心,盡力做啦。可以的話盡可能埋身多D或者泵多D,因為餵人奶始終係供求問題,餵少咗、泵少咗,自己間廠就會做少D。

至於湯水,我諗不同人有不同反應,我嗰時都係乜嘢木瓜魚湯、章魚排骨湯....全部都好似冇乜用。

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?