You are here討論區 / 6 個月以後寶寶 / 加入固體食物

免費索取 育嬰手冊

加入固體食物


candy fan
candy fan 的照片
Member: 899
Joined: 2010-02-27
列印版本列印版本

細B剛好6個月,全埋身餵,佢肚餓就啜,所以無規定時間,搞到宜家想加餐粥仔比佢好難,佢唔肚餓果陣又唔食得多,到佢肚餓果陣就發脾氣一定要啜,咁點算好呢?我應該係邊個時間加比仍食呢?

lovelyteresa
義工
lovelyteresa 的照片
Member: 582
Joined: 2009-08-20
明哂!多謝幫忙!

明哂!多謝幫忙! 微笑

母乳專訊派發地點

teresa

nikitac
nikitac 的照片
Member: 4
Joined: 2008-03-13
lovelyteresa您好! 衛生署的建議是9

lovelyteresa您好!

衛生署的建議是9 個月大的BB 可進食兩餐固體。

所以你的安排好好呀,早少少食固體,然後再按需要餵奶,下午茶果餐可以食果蓉。

現在BB還未可以完成只食一餐固體,待BB 可以食完固體唔補奶,才考慮添加固體吧。

六個月以後忽然間想多食奶,多數是因為BB 生病無胃口所致,例如出牙仔呀,傷風感冒呀之類,到時你密密餵就ok。

母乳專訊派發地點

Lilypie Kids Birthday tickers

哺乳圍巾,送禮自用皆宜,所有收益撥捐推廣母乳,歡迎選購。

lovelyteresa
義工
lovelyteresa 的照片
Member: 582
Joined: 2009-08-20
都有野想請教,我個女就嚟七個月大,每日6﹣7餐全人奶埋身,

都有野想請教,我個女就嚟七個月大,每日6﹣7餐全人奶埋身,而家我開始午餐同晚餐俾D粥仔,薯蓉或者米糊佢食,佢心情靚會食多D(我會喺佢原先食奶前三四個字餵,佢未太肚餓就好心情D),心情差就要馬上飲奶,否則可以餵完成20-40ML食物蓉先埋身食奶。
咁我想問,我應該集中呢兩餐俾野佢食,其餘時間餵奶丫,還是要下午茶果餐甚至早餐都俾?生果我就諗住慢慢喺餐中間俾佢當零食囉,唔會係主糧。
咁問係因為我關心自己嘅奶量,我想一路餵人奶的,唔想加奶粉。我想佢大個自己飲鮮奶,好過走回頭要飲奶粉,但點平衡餵固體同餵奶呢?會唔會有機會BB想返轉頭食多D人奶,但我會唔夠奶呢?
謝謝! 微笑

candy fan
candy fan 的照片
Member: 899
Joined: 2010-02-27
明白了,我會開始試比佢食粥仔

明白了,我會開始試比佢食粥仔

heidi
輔導員
heidi 的照片
Member: 102
Joined: 2008-10-22
candy

candy 妳好!
BB六個月大是在學習食固體,起初每次只會吃少少,例如每天一次至兩次,每次一茶匙固體,吃時,每次吃單一種食物,經過一些時日,才給第二種食物,以確保bb能適應。食量方面慢慢按bb需要去加。
因為時學習新的進食方法,每次可以先吃母乳,才加少少固體。母乳在12個月前都是bb主要食糧。
可以選擇在每日比較清閑的時間去學食,先餵母乳,也可以令bb不會因為肚餓而沒有興趣學新野。

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?