You are here討論區 / 6 個月以後寶寶 / BB體重唔好,想加多餐粥仔,但驚影響人奶,唔知點算

免費索取 育嬰手冊

BB體重唔好,想加多餐粥仔,但驚影響人奶,唔知點算


junemak
junemak 的照片
Member: 1120
Joined: 2010-05-17
列印版本列印版本

bb宜家八個月,出世時五磅幾,生長線未夠50%,但宜家八個月,得14磅幾,追唔番原本條生長線,好擔心,唔知係咪因為人奶唔夠,唔知可否幫忙俾俾意見。

因本人要番工,平日係公司pump兩次,共pump大約250-300ml。

bb食奶pattern如下:
9:30 60ml奶 + 100ml生果蓉
13:00 180ml 人奶
16:30 一碗粥仔 (連meat and vegetables)
19:30 人奶 (埋身餵)
20:30 人奶 (埋身餵)

六個月大bb開始食固體食物,但體重長得唔好,唔知係咪因為人奶唔夠,宜家諗住加至兩餐粥仔俾佢,但好頭痛,唔知點加。因為一般情況應午餐and晚餐俾粥仔,但若晚餐轉粥仔,好擔心因bb埋身少一餐,再少d人奶。咁若改為早餐及下午茶那餐轉粥仔,咁我放工番嚟就可以繼續埋身餵兩餐啦,咁但係咁奇怪既pattern又得唔得呢? яндекс

洋洋媽
洋洋媽 的照片
Member: 9
Joined: 2008-07-07
junemak, 八個月大的bb,是可以加入第二餐的固體的

junemak,

八個月大的bb,是可以加入第二餐的固體的了.
至於該由那一餐開始?
如果媽媽要上班,當然希望放工返屋企,就可以攬實bb 來餵奶.
這是媽媽與bb 分隔了大半天之後,最渴望與享受的時刻,
故此,我想我也會揀我上班的時候(其實我是不用上班的),讓bb吃粥仔的. 討厭

Man Kuen
Man Kuen 的照片
Member: 390
Joined: 2009-05-05
你泵到十安奶,又怎會不夠奶?我建議午餐、晚餐都餵粥,下午茶

你泵到十安奶,又怎會不夠奶?我建議午餐、晚餐都餵粥,下午茶餵奶,有助日後進入三餐固體階段。餵少餐奶奶量一定跌,但試下埋身時邊泵邊餵,再泵夜奶(有需要的話),可保持奶量跌得不那麼快。

cstella1225
輔導員
cstella1225 的照片
Member: 864
Joined: 2010-02-06
Hi Junemak, 唔緊要, 有人陪你......

Hi Junemak, 唔緊要, 有人陪你...... 頭痛!

我個b出世時都有7磅幾, 係個中碼b, e家九個月大得17磅唔到, 跌落變咗細碼b! 我唔係唔夠奶比佢, 而係bb鍾意食固體食物多過食奶...e家我已經比兩餐粥仔佢食, 諗住加多餐白面包送人奶當早餐俾佢!

我個b食野嘅pattern係咁:

6-7am - 未起床我偷偷埋身喂佢(只肯飲一邊約10 mins)
8-9am - 起床后 喂2/3塊白面包+用spoon喂新鮮pump出嘅奶(只飲50ml)
10-11am - 第一餐粥仔(2個大人碗)+水/juice...
12pm-2pm - (午睡)半夢半醒時再偷偷用bottle喂奶 (只飲50ml)
3pm - 喂2/3 香蕉+水
4pm - 第二餐粥仔(2個大人碗) +水/juice
5pm-6pm - (小睡)半夢半醒時再偷偷用bottle喂奶 (只飲50ml)
730pm - 沖涼后習慣埋身啜 (每邊只飲 5 mins)
1030pm - 睡前埋身喂, 飲到瞓著覺 (每邊約20 mins)

我俾我個b日間食兩餐粥仔,都係因為就我放工番嚟都可以繼續埋身餵兩餐.

我都知bb食咗固體食物之后對食奶需求會少咗, 但其實食得咁少奶(加埋都唔夠10安奶),究竟响佢生長嘅發展上(ie. 抗體)仲起唔起到作用?

不過見佢咁happy, 精力充沛,e家日日學行路, 我會繼續餵落去....!

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?