You are here討論區 / 6 個月以後寶寶 / BB唔肯用奶樽及減肥問題

免費索取 育嬰手冊

BB唔肯用奶樽及減肥問題


novico
novico 的照片
Member: 962
Joined: 2010-03-19
列印版本列印版本

本人是全職媽媽已餵全母乳8個月,因為bb唔肯食奶粉及用奶樽所以能堅持餵全母乳至今。但計畫會係bb一歲會再工作,並且會繼續餵母乳,但bb不肯用奶樽及吮吮杯飲母乳怎麼辦?但佢肯用吮吮杯飲水。
另本人因在懷孕期間重了五十多磅,並在兩個月前開始一星期做三至四次運動每次約一個鐘及已經食得好清淡,但依然咁肥,請問有什麼方法仲可以做?
謝謝!

miu
幹事
miu 的照片
Member: 8
Joined: 2008-06-11
其實做運動除講時間外, 都要講速度, 要心跳逹至120以上

其實做運動除講時間外, 都要講速度, 要心跳逹至120以上 (有formula 計的) , 才會有消脂效果, 簡單來說, 要在運動頭十分鐘內開始流汗, 並維持20分鐘以上才會開始消脂的. 我也在三個月前開始運動, 現已減去15磅, 主要跑步, 瑜珈, 羽毛球, 每星期各一次. 努力, no pain no loss

母乳專訊派發地點

"Volunteers don't get paid, not because they're worthless, but because they're priceless!" - Sherry Anderson

nikitac
nikitac 的照片
Member: 4
Joined: 2008-03-13
BB 飲奶時你有無避席?如果沒有,一定不會飲的。因為BB

BB 飲奶時你有無避席?如果沒有,一定不會飲的。因為BB 最愛媽咪嘛,食奶當然是要埋身食啦。

一來BB 大個會變,二來到時你返工,佢知道媽媽不在身邊,會乖乖地飲奶,不再扭計的了。況且BB 不肯飲奶,可以慢慢教他,教到識為止。

將來杯,飲管試過好多次都無效,仲可以用匙更餵。

母乳專訊派發地點

Lilypie Kids Birthday tickers

哺乳圍巾,送禮自用皆宜,所有收益撥捐推廣母乳,歡迎選購。

novico
novico 的照片
Member: 962
Joined: 2010-03-19
其實佢6個月已用飲管杯,但佢只用來飲水或其他飲料,我試過泵

其實佢6個月已用飲管杯,但佢只用來飲水或其他飲料,我試過泵啲母乳係飲管杯比佢飲,但點都唔肯飲,仲勁喊。咁點算?
傷心

nikitac
nikitac 的照片
Member: 4
Joined: 2008-03-13
一歲大的話可以學用飲管或用杯仔飲奶。 食得清淡係其一,也要

一歲大的話可以學用飲管或用杯仔飲奶。

食得清淡係其一,也要看看食的份量,注意不要食到十成飽,大概七成左右,同埋要均衡飲食、恆常運動及充足休息。

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?