You are here討論區 / 6 個月以後寶寶 / 7個月大BB只肯吃副食物, 不喝奶怎辦?

免費索取 育嬰手冊

7個月大BB只肯吃副食物, 不喝奶怎辦?


5mA
5mA 的照片
Member: 351
Joined: 2009-04-17
列印版本列印版本

7個月大BB只肯吃副食物, 不喝奶怎辦?
我個b是全母乳直至滿6個月, 才給她每天一餐粥仔補充營養.
可是最近她不太肯喝奶, 埋身餵不到3分鐘便唔肯再食
用奶樽餵更是哭鬧不已,即使改用匙餵,她只要一見到是奶便吐出來不肯把口張開!

點算好呢, 7個月大的人仔...每天吃奶不到600ml! 如果堅持給她奶的話,她可以四五個鐘都絶食的!可是對於大人所吃的東西, 無論是面包,餅乾,稀粥...她見到便馬上張大咀巴表示想食!

bb最近半個月一直減磅,面仔和身體都細左個碼! 可是精神仍ok,有玩有笑!
看見她越來越細粒, 我的媽媽說既然她鐘意食粥,不如給她每天兩餐甚至3餐粥仔吧!只給她臨睡前和半夜啜媽媽的奶便算了@

大家可以給我一些意見嗎?

cstella1225
輔導員
cstella1225 的照片
Member: 864
Joined: 2010-02-06
Thanks again for your advice

Thanks again for your advice nikitac. I will try my best.

nikitac
nikitac 的照片
Member: 4
Joined: 2008-03-13
定在每餐相隔三小時左右,正如你說BB

定在每餐相隔三小時左右,正如你說BB 每日作息時間不一,按照BB 的生活時間定下進餐時間即可。

母乳專訊派發地點

Lilypie Kids Birthday tickers

哺乳圍巾,送禮自用皆宜,所有收益撥捐推廣母乳,歡迎選購。

cstella1225
輔導員
cstella1225 的照片
Member: 864
Joined: 2010-02-06
另外,真想問一問: 究竟我應唔應該張第一餐粥仔定喺10:0

另外,真想問一問:

究竟我應唔應該張第一餐粥仔定喺10:00-11:00am 及 第二餐粥仔定喺5:00-6:00pm? OR 應該定喺同大人一齊用餐as a lunch (1:00pm) and dinner(8:00pm)? 而中間時段就餵奶呢?

為咗配合我放工回家可以埋身餵佢(不用pump奶),我通常叫工人盡量响5:00-6:00pm佢粥仔,咁我就可以大約8:00pm埋身餵奶the 2nd last meal 同大約10:00pm-11:00pm 埋身餵奶the last meal. 唔知咩時間餵粥仔is the best for bb.

由於bb天天習慣都唔同,個時間表成日改,真係怕搞到佢好似食無定時咁...好惆悵!!

cstella1225
輔導員
cstella1225 的照片
Member: 864
Joined: 2010-02-06
Thanks very much Nikitac.

Thanks very much Nikitac. Yes, I believe bb 係going thru厭奶. 希望快d overcome 啦!

因為bb天天習慣都唔同.我好擔心唔知我個時間表ok唔ok架,但聽你咁講,放心哂!

Thank Q :)

nikitac
nikitac 的照片
Member: 4
Joined: 2008-03-13
cstella1225 你現在個時間表ok 呀,BB

cstella1225 你現在個時間表ok 呀,BB 只願在臨睡前才食奶,看來有點厭奶,常見於3 至9 個月的BB,通常過一段時間就會回復正常。

粥仔除了魚肉之外,也可做菜心粥或瘦肉粥,下午可給果蓉做小食。

cstella1225
輔導員
cstella1225 的照片
Member: 864
Joined: 2010-02-06
急求最理想餵食時間表 我個case同5mA簡直一樣,我BB

急求最理想餵食時間表

我個case同5mA簡直一樣,我BB七個月大了,一直係由工人照顧的.BB四個幾月大起開始唔肯啜奶,我就開始餵佢固體食物,先一日一餐米糊,后來去到五個幾月大便一日兩餐,依家一日兩餐粥仔了. 但我仍然餵佢飲奶,但佢飲得唔係咁好,我都唔知自己做得啱唔啱,好擔心如果我做錯咗第一步,就會把佢養成不良習慣.Pls help.

我每朝7:00am起床,偷偷把nipple塞給bb,佢瞓住覺飲大約5mins一邊就掛住瞓覺唔肯飲.

我返工后叫工人等佢起床(大約9:30-10:00am)再試餵bottle(大約飲60ml-100ml). 但有時佢唔肚餓所以唔肯飲.

大約12:00am-2:00pm會餵佢(1st)一碗魚肉粥仔. 其實中間時間每次佢開始fell to sleep,我都叫工人take chance餵佢奶,因佢awake時就唔肯飲.

午睡1-2小時

大約5:00pm-6:00pm 餵佢(2nd)一碗魚肉粥仔

大約7:00pm我放工回家同佢沖涼后玩一會
大約8:00pm佢有小小睡意我又埋身餵佢奶,通常飲大約5mins一邊又掛住瞓覺唔飲.睡30mins就wake up.

大約10:00-11:00pm,其他bb已經準備上床睡覺,佢此時先準備飲最后一餐奶,同樣,飲大約5-10mins一邊又掛住瞓覺唔飲,之後可以一路瞓到翌日

究竟咁嘅schedule啱唔啱,我會唔會餵佢太多? 或唔夠多?

Please help!

yuengooluk
yuengooluk 的照片
Member: 124
Joined: 2008-11-05
5mA 你b好有性格!

5mA

你b好有性格! 哈哈大笑

看見你b一晚可起身8-9次才知我b不是太不正常, 唉, 他近日真是一晚醒無數次, 我雖然躺餵也真是命都無......

5mA
5mA 的照片
Member: 351
Joined: 2009-04-17
聽到你咁講,我都放心好多啦!我起初仲以為一定要bb飲多d奶

聽到你咁講,我都放心好多啦!我起初仲以為一定要bb飲多d奶先至叫正常tim...
而家我都無咁擔心了, 謝謝你呢!

nikitac
nikitac 的照片
Member: 4
Joined: 2008-03-13
如果BB 唔鐘意奶瓶,可試用吮吮杯,睇番你的紀錄,BB

如果BB 唔鐘意奶瓶,可試用吮吮杯,睇番你的紀錄,BB 也愛吃奶,只是喜歡在半夜吃而已,而且白天食固體食物食得幾好,只要有菜有肉,有生果,均衡飲食,是不會影響健康的。

BB 一旦進食固體食物,母乳的角色會轉到較後的位置作為輔助及補充營養之用,這也是BB 由母乳轉到固體食物中攝取營養的轉變。

餵母乳的大原則是按需要餵哺,BB 肚餓自然會索食,媽媽盡量配合即可,餵夜奶需要辛苦,翌日還要上班更疲累,不過餵夜奶有助奶量提升,所以對你來說也有好處。

至於第二胎如何,因每個小朋友有不同的性格,很難一概而論,最緊要是你們用一個舒服的餵奶姿態。

5mA
5mA 的照片
Member: 351
Joined: 2009-04-17
至於改變不同的哺乳姿勢,我個b唔係太接受!因為我一開始是躺

至於改變不同的哺乳姿勢,我個b唔係太接受!因為我一開始是躺下來餵她的,所以她現在只愛躺下來吃,我同佢出街有時想抱住佢餵,佢次次都拒絶,情願餓到哭也不肯被我抱著吃.搞到我同佢出街都要留意時間,一夠3個鐘便得趕著回家,躺下來給她吃! 好無奈! 如果我再有下一胎,出生後是咪應該多d抱著餵,等個b大些可以出街時方便d呢?

5mA
5mA 的照片
Member: 351
Joined: 2009-04-17
nikitac,多謝你的建議! 我返工時個b係由工人照顧的

nikitac,多謝你的建議!
我返工時個b係由工人照顧的,所以日頭我都無可能偷偷把乳房塞給bb, 現在唯有決定在8:00-18:00我上班的這段時間內給bb吃兩次粥仔,免得她餓壞 懷疑
我個b一早起身胃口通常不好,我想埋身餵佢都唔肯.

工人每天9點左右給她餵奶(用匙餵, 大約100ml)
小睡30mim
11:00-12:00 一碗菜肉粥仔
午睡1小時
15:30-16:00 奶(用匙餵, 100ml至150ml,如BB不肯乖乖飲奶,便將嬰兒米餅一塊撕成很小很小的,泡在和暖的母乳中餵食, 總之務求令BB把奶飲完為止)
18:30-19:00 半碗杰粥,以適量母乳調稀餵食
20:30 上床準備睡覺, BB此時喜歡吸啜乳房幫助入睡 (我見除了剛開始的3-4分鐘外,之後的吸啜力度都很輕,都唔知她食得飽唔飽)

由入睡至翌日清晨7點這段期間, BB有時起身1次飲夜奶,有時會起身8-9次之多! 每次都吸一會,很快便放開咀巴重新入睡!我好多次想把她弄醒吃餓些,免得半夜起身咁多次,可是她不醒便是不醒,我再搞她她只會大哭!

BB七個月大, 每天食咁少奶可以足夠維持健康嗎?我好擔心呢...

nikitac
nikitac 的照片
Member: 4
Joined: 2008-03-13
A ''nursing strike'' of some

A ''nursing strike'' of some sort is very common around 7-9 months and it often is related to teething and/or illness.

The good news is that since your baby does still nurse, and has taken well to eating solid foods, you don't have too much of a problem. My advice: set up a routine and a quiet place to nurse your baby -- if she insists on the bed, keep it that way. She may be starting the weaning process... but my guess is that she's just starting to know and express what she likes -- nursing lying down in a comfy, quiet place. When you're in public, give her pumped milk in a sippy cup.

Here are a few things you can do to get through and encourage baby to begin nursing again:
* Try ''sneaking'' the breast in during the night, or during the day when baby is half asleep.
* Spend a lot a skin-to-skin time with baby without specifically trying to offer the breast.
* Try to nurse baby in an unusual situation, such as walking around or other moving situation.
* Try a variety of positions.

If she drinks from a sippy cup, eating solids, and being with a nanny all day, you can switch to nursing only in the morning and at night out of necessity.

Good luck. I hope you're able to nurse her as long as you want. 心

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?